  • 1. Data: 2004-10-29 10:06:03
    Temat: Nietrzeźwy na rowerze
    Od: "pery" <k...@i...pl>

    Zostałem zatrzymany kierując rowerem w stanie nietrzeźwości (1.6
    promila).Posiadam tylko prawojazdy kat B lecz samochód jest niezbędny ponieważ
    codziennie dojeżdżam do pracy .Nie chcę uchylać sie od kary lecz proszę o pomoc
    w tej sytuacji . Dziękuję ! .

  • 2. Data: 2004-10-29 10:22:00
    Temat: Re: Nietrzeźwy na rowerze
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    pery napisał(a):

> [...]
    > codziennie dojeżdżam do pracy .Nie chcę uchylać sie od kary lecz proszę o pomoc

    Musisz wiec wynajac sobie szofera.

    j.

  • 3. Data: 2004-10-29 10:27:06
    Od: "volpert" <c...@o...pl>

    januszek wrote:
> [...]

    Twoj rower ma silnik 1.6 - a ile spala jesli mozna spytac ?

  • 4. Data: 2004-10-29 10:52:35
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia 29 Oct 2004 12:06:03 +0200, pery <k...@i...pl>
    napisał:

> [...]
    > promila).Posiadam tylko prawojazdy kat B lecz samochód jest niezbędny
    > ponieważ codziennie dojeżdżam do pracy .Nie chcę uchylać sie od kary

    Zakaz prowadzenia pojazdów jest orzekany obligatoryjnie. Jego orzeczenie
    nie zalezy od woli sądu. Tak wiec musisz wynająć sobie szofera.

    --
    Falkenstein

  • 5. Data: 2004-10-29 11:56:06
    Od: "axell" <a...@w...op.pl>

> [...]
    > ponieważ
    > codziennie dojeżdżam do pracy .Nie chcę uchylać sie od kary lecz proszę o

    Kumpel kilka lat temu był w podobnej sytuacji, tylko o ile wiem nie
    przyznał się ze ma prawko. (Możliwe że złożył nieprawdziwe oświadczenie)
    ale dostał tylko zakaz prowadzenia pojazdów niemechanicznych przez 1 rok.

    pozdr axell

  • 6. Data: 2004-10-29 15:29:06
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 29 Oct 2004 17:29:24 +0200, kam <X#k...@w...pl#X> napisał:

    > pytanie jakich pojazdów ;)

    teoretycznie mozna zakazać prowadzenia pojazdów określonego rodzaju...

    --
    Falkenstein

  • 7. Data: 2004-10-29 15:29:24
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Rodrig Falkenstein wrote:
    > Zakaz prowadzenia pojazdów jest orzekany obligatoryjnie.

    pytanie jakich pojazdów ;)

    KG