    From: "wd" <w...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zazalenie na dzialanie prokuratury
    Date: 29 Oct 2004 12:54:20 +0200

    Zlozylem doniesienie o popelnieniu przestepstwa do prokuratury rejonowej.
    Po pewnym czasie otrzymalem decyzje o umorzeniu postepowania, na ktora zlozylem
    zazalenie do sadu, ktory przekazal ja do rozpatrzenia prokuraturze okregowej.
    Prokuratura okregowa rowniez odrzucila zazalenie.

    Jaka mam mozliwosc odwolania od decyzji prokuratury okregowej?
    Jak wyglada sciezka odwolan, ktora musialbym przejsc w najmniej korzystnym dla
    mnie przypadku?
    Czy moze istnieje jakis serwis internetowy, ktory moglbym znalezc odpowiedzi na
    takie pytania?

    Z gory dziekuje za pomoc.