  • 1. Data: 2002-04-19 08:16:11
    Temat: Zażalenia a rzeczywistość
    Od: "kaktus810" <k...@w...pl>

    strona składa zażalenie dwukrotnie w tej samej sprawie w różnych odstępach
    czasowych dotyczące postanowienia Sądu I instancji
    1. powołanie biegłego
    2. obciążenie kosztami strony powodowej ??!!!
    (wszystko dzieje się na wniosek strony pozwanej)

    I- zażalenie nie zostaje rozpatrzone
    Sąd zwraca się do strony o uzupełnienie braków formalnych (nieaktualna
    staje się pierwsza część postanowienia)
    Strona powodowa na wezwanie Sądu uzupełnia braki formalne I zażalenia (pkt 1
    postanowienia jest przecież nieaktualny) ale uzasadnienie pozostawia z
    minimalnymi zmianami takie samo
    Sąd zwraca się do strony powodowej o wyjaśnieni:
    Czy II zażalenie jest uzupełnieniem I ?
    Czy są to odrębne zażalenia (?)

    Pytanie brzmi:

    Jak powinno brzmieć odpowiedź wyjaśniająca?

    Które z zażaleń (strona jest za tym by oba były rozpatrzone) trafi do Sądu
    Nadrzędnego celem rozpatrzenia zasadności ? A to już dla nas jest zagadką.
    Czy można któreś z zażaleń "schować do szuflady"
    Uff...

    pomóżcie drodzy grupowicze
    termin Sądowy mnie goni

  • 2. Data: 2002-04-19 08:20:18
    Temat: Re: Zażalenia a rzeczywistość
    Od: "kaktus810" <k...@w...pl>

    Użytkownik "kaktus810" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Nadrzędnego celem rozpatrzenia zasadności ? A to już dla nas jest zagadką.
    > Czy można któreś z zażaleń "schować do szuflady"

    zapomniałem dodać że Sąd z prośbą o wyjaśnienie zwrócił się tylko do
    interwenienta ubocznego

  • 3. Data: 2002-04-19 15:12:15
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]

    > Czy można któreś z zażaleń "schować do szuflady"
    > Uff...
    > Nie żadnego pisma sie nie schowa sędzia do szuflady :-)
    wszystkie zawarte będa w aktach ,ułożone chronologicznie wg. daty wpływu...
    i ponumerowane a każda zmiana karty musi miec adnotacje o zmianie

    > pomóżcie drodzy grupowicze
    > termin Sądowy mnie goni

    sąd może kolejny raz wezwać o zupełnienie poprzez doł. odpisu uzupełnienia
    zażalenia ... więc zrób to nie czekając na wezwanie ....