  • 1. Data: 2002-04-19 07:41:29
    Temat: Choroby umozliwiajace zmiane kategorii wojskowej
    Od: "Krzysztof Jakubik" <k...@c...pl>

    Witam!

    Mam prosbe o podanie jakiegos linku do listy chorob lub ulomnosci
    umozliwiajacych zmiane kategorii wojskowej.

    Dziekuje i pozdrawiam

    KJ

  • 2. Data: 2002-04-19 09:17:45
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "Krzysztof Jakubik" <k...@c...pl> wrote in message
    > Witam!
    >
    > Mam prosbe o podanie jakiegos linku do listy chorob lub ulomnosci
    > umozliwiajacych zmiane kategorii wojskowej.

    Lista znajduje się w załączniku do rozporządzenia MON w sprawie zasad
    określania zdolności do czynnej służby wojskowej oraz ... (Dz.U. nr 57 z
    1992 r. poz. 278).
    Tekstu nie ma na stronie sejmowej, a ja mam go tylko w wersji
    nieelektronicznej. Wiec jesli napiszesz w czym problem, to moge Ci to
    sprawdzic.
    Pozdrawiam,
    Marta

  • 3. Data: 2002-04-19 09:26:32
    Od: "alexander" <a...@p...onet.pl>

    CZesc!

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Lista znajduje się w załączniku do rozporządzenia MON w sprawie zasad
    > określania zdolności do czynnej służby wojskowej oraz ... (Dz.U. nr 57 z
    > 1992 r. poz. 278).

    Tresc zalacznika mozna znalezc na stronach www. Poszukac na www.google.com
    Jest napewno bo kiedys znalazlem.

    Pozdrawiam!