  • 1. Data: 2002-04-19 07:22:49
    Temat: problem z sasiadem
    Od: <G...@g...at>

    Czesc,

    Od dluzszego czasu mieszkanie moje jest regularnie zalewane przez sasiadow
    mieszkajacych powyzej. Sasiadow tych poinformowalem juz kilkakrotnie o tym
    fakcie ( rowniez pisemnie ). Ludzie ci uwazaja ze mnie nie zalewaja, poniewaz
    maja sucho w lazience. Otrzymalem od nich informacje, ze mam sie kontaktowac z
    ich prawnikiem (?). Wezwana administracja budynku sporzadzila protokul, z
    ktorego wynika, ze jestem zalewany przez sasiada z gory i poniewaz nie dotyczy
    to czesci wspolnej to powinienem zalatwic ta sprawe samemu z sasiadem.

    W zwiazku z tym chcialbym wytoczyc sasiadom sprawe w sadzie. Jak sie takie
    sprawy zalatwia ? Czy powinienem zlecic prowadzenie tej sprawy prawnikowi, czy
    wytoczyc sprawe samemu ?

    Z gory dziekuje za odpowiedz
    WI

  • 2. Data: 2002-04-19 08:23:56
    Temat: Re: problem z sasiadem
    Od: Picv <p...@w...pl>

    <G...@g...at> napisał:

> [...]
    >sprawy zalatwia ? Czy powinienem zlecic prowadzenie tej sprawy prawnikowi, czy

    Witaj

    Zrob lazienke na glanc, wpakuj kupe kasy w rozne pierdolki, ktore
    latwo jest zniszczyc przez wode (zachowaj rachunki).

    Ubezpiecz mieszkanie na gruba kase.

    Jak nastepnym razem Ci sasiad zaleje lazienke dostaniesz odszkodowanie
    z ubezpieczalni.

    Zaklad ubezpieczeniowy, ktory wyplaci Ci kase, bedzie chcail ja
    odzyskac od sprawcy zalania > czyli Twojego sasiada.

    Moze wtedy, sasiad bedzie pilnowal swoich spraw.

    i co dobrze mysle ??? :))

    Pozdrawiam
    Piotr