  • 1. Data: 2002-04-19 07:03:58
    Temat: mandat za parkowanie bez oplaty
    Od: "AJA" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>

    Witam grupowiczow
    Czy za zaparkowanie w miejscu wyznaczonym jako paking platny bez uiszczenia
    oplaty jest karalne w postaci mandatu? Czy od czegos takiego mozna sie
    odwolac?
    W telewizji ostatnio slyszalem/ogladalem ze jeden chlopak wygral sprawe
    wlasnie po tym jak go wzywano do zaplacenia kary za zaparkowanie bez
    uiszczenia opalty. Na jakiej zasadzie to sie odbywalo. Gdzie o tym znajde
    art. czy cos podobnego?

    Pozdrawiam
    AJA

  • 2. Data: 2002-04-19 10:39:29
    Temat: Re: mandat za parkowanie bez oplaty
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    fOn Fri, 19 Apr 2002, AJA wrote:

> [...]
    >+ odwolac?
    >+ W telewizji ostatnio slyszalem/ogladalem ze jeden chlopak wygral sprawe

    Zawodowy prawnik, wygrał w drugiej instancji.

    >+ wlasnie po tym jak go wzywano do zaplacenia kary za zaparkowanie bez
    >+ uiszczenia opalty. Na jakiej zasadzie to sie odbywalo. Gdzie o tym znajde

    Nie przewiduje się mandatu za zignorowanie znaku *informacyjnego*.

    >+ art. czy cos podobnego?

    Poczytaj pl.misc.samochody z ostatnich kilkunastu dni.

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-04-19 13:41:21
    Od: "AJA" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>

    > Zawodowy prawnik, wygrał w drugiej instancji.

    > Nie przewiduje się mandatu za zignorowanie znaku *informacyjnego*.

    > Poczytaj pl.misc.samochody z ostatnich kilkunastu dni.
    >
    > Pozdrowienia, Gotfryd

    Czy ja moglbym prosic o dokladniejszy namiar .. tylul postu czy cos w tym
    stylu bo na temat parkowania sporo ale nie moge tego wlasniwego na temat
    tego jednego zdarzenia

    AJA

  • 4. Data: 2002-04-19 19:30:28
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Apr 2002, AJA wrote:

    >+ > >+ W telewizji ostatnio slyszalem/ogladalem ze jeden chlopak wygral
    >+ >
    >+ > Zawodowy prawnik, wygrał w drugiej instancji.
    [...]
> [...]
    >+ stylu bo na temat parkowania sporo ale nie moge tego wlasniwego na temat

    Kpisz czy żartujesz ;) -:O

    Pierwsze zapodanie do googla:
    http://groups.google.com/advanced_group_search?q=par
    kowania+group:*.samochody&num=100&hl=en&newwindow=1&
    as_drrb=b&as_mind=4&as_minm=4&as_miny=2002&as_maxd=1
    9&as_maxm=4&as_maxy=2002
    (OBEJRZYJ co tam jest w polach i powiedz że to trudne :>)
    zapodaje listę trafień:
    http://groups.google.com/groups?as_q=parkowania&as_u
    group=*.samochody&as_drrb=b&as_mind=4&as_minm=4&as_m
    iny=2002&as_maxd=19&as_maxm=4&as_maxy=2002&num=100&h
    l=en
    w której 8 z 11 pierwszych trafień jest członami "właściwego
    tematu" a jeden odpryskiem.
    Jak kto lubi to można "hl=en" zmienić na "hl=pl", tak profilaktycznie...

    Pozdrowienia, Gotfryd