  • 31. Data: 2008-04-04 22:49:24
    Temat: Re: Zatrzymanie siłą przez ochronę + olewka policji
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ft6b6r$oml$13@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > Człowieku. Idź się spuść do łazienki, może sobie ulżysz.
    Podaj konkretne paragrafy.

    --
    Jotte

  • 32. Data: 2008-04-04 22:52:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:ft6b6r$oml$13@inews.gazeta.pl witek

    > Podaj konkretne paragrafy.

    chyba cie jednak wpakuje do KF, bo mi dysk zasmiecasz.

  • 33. Data: 2008-04-04 22:55:56
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ft6bg8$oml$15@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > chyba cie jednak wpakuje do KF, bo mi dysk zasmiecasz.
    Twoja sprawa, to mi zwisa, ale najpierw podaj podstawę prawną.

    --
    Jotte

  • 34. Data: 2008-04-04 23:13:42
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 04 Apr 2008 23:27:10 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Zajrzyj do Ustawy o ochronie osób i mienia, sprawdź jakie mają
    > uprawnienia, a potem podyskutujemy, jeśli będziesz miał jeszcze
    > wątpliwości.

    Ale Jotte ma rację.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis - dla Ciebie, dla rodziny ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 35. Data: 2008-04-05 01:11:56
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-04-04 23:31 Alek pięknie wystukał/a:
    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał

    > Z czego wynika obowiązek posiadania paragonu?
    > Jaki jest związek między zapłatą za towar a posiadaniem paragonu?
    Kupił alkohol, płaci jeszcze za inne zakupy w innej kasie. To musi
    okazać paragon, że wódę, czy kosmrtyk kupił. Zresztą i tak był może
    obserwowany przy robieniu zakupów. Są kamery. Ochroniarze to widzą.
    Jedna dziewczyna zaś ukradła kartę SD Flash (czy coś w tym stylu).
    Chiała to przenieść, ale bramka zaczęla wyć. Powiedziała, że kupiła w
    innym sklepie, paragonu nie miała, ale ją ochroniarze przepścili. Mogła
    to być ich znajoma i razem kradną. Ochroniarz to pan i władca. Raz
    przymyka oko, a jak nie z jego paczki to zatrzymuje.

    --
    animka

  • 36. Data: 2008-04-05 01:15:14
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-04-04 23:32 Jotte pięknie wystukał/a:
    > W wiadomości news:ft64li$tbp$1@node1.news.atman.pl Animka

    > Nie ma.

    > Kupił w pobliskim spożywczaku i lubi nosić przy sobie.

    Ma mieć na to paragom, bo inaczej może mieć kłopoty. Musi pokazać.

    > Nie on musi udowadniać, że nie ukradł. Jemu trzeba udowodnić.
    > Z tym, że skutki podejrzenia mogą być dla niego nieco uciążliwe.

    Przecież był widziany w kamerze. Kamery są tak ukryte, że nie zawsze da
    sie je zauważyć.

    --
    animka

  • 37. Data: 2008-04-05 01:17:32
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-04-05 00:16 witek pięknie wystukał/a:

    > Czy ty jesteś blondynka?

    Nie. Nie znasz może wielkich supermarketów i nie znasz tych tajników.

    --
    animka

  • 38. Data: 2008-04-05 01:17:43
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

  • 39. Data: 2008-04-05 01:18:12
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    Animka pisze:

    > W marketach musi być spokój i porządek, nie można robić zamieszania.
    > Z tego pokoiku pewnie zadzwonili po policję, tam czekali na policję -
    > jeśli ukradł i nie chce za to zapłacić w kasie.

    A świstak na to NIEMOŻLIWE!
    Jesteś ograniczona umysłowo, czy tylko trollujesz?

    AW

  • 40. Data: 2008-04-05 01:25:08
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-04-05 00:30 KsZZysiek pięknie wystukał/a:

    > Oj dziewczyno .... a ty z Włoch wróciłas ? U nas nie ma tego obowiazku.
    > Trzeba za to udowodnic kradziez. Samo przejscie przez kase z czymkolwiek
    > moze najwyzej oznaczac "kupiłem to wczesniej i miałem przy/na sobie".
    >
    > Inaczej do cholery musiałbym do marketu wchodzic niemalze nago, bo
    > przeciez rownie dobrze moglem w nim dzien wczesniej kupic spodnie,
    > slipy, skarpetki i koszule.

    Kasjerka czy ochroniarz pozna czy tu kupiłeś, czy gdzie indziej. Po kodach.
    Poza tym też nawet niektore droższe slipy i skarpetki, perfumy czy
    kosmetyki mają zabezpieczenia i nie wyjdziesz, bo bramka zaczynia
    strasznie wyć. Kiedyś wyło od takiej jednej małej dziewczynki. Rodzice
    zachowywali się bardzo chałaśliwie, wiadomo chcieli odwrócić uwagę
    dziecka i z własnego strachu, bo naszprycowali ubranie dzieciaka
    ukradzionymi duperelemi. Ochroniarz zaraz podchodzi jak bramka zaczyna wyć.

    --
    animka