  • 191. Data: 2008-04-06 14:01:46
    Temat: Re: Zatrzymanie siłą przez ochronę + olewka policji
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    wiadomości news:d91lc5-vjb.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Karmisz trolla...

    Ciebie chamski przygłupie od lat karmią.
    Myślałem, że plaskacz w ucho coś pomoże ale widać za słabo;))
    Przejdź się lepiej pofotografować market zamiast klawiaturę wycierać.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 192. Data: 2008-04-06 14:51:36
    Temat: Re: do obrońców złodziei
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    SJS pisze:

    > Jak by to był Kwasniewski to czemu nie?

    Albo kazać kaczyńskiemu bezbłędnie hymn zaśpiewać i przy każdej Wolsce
    walnąć pałą po nerkach xD

  • 193. Data: 2008-04-06 15:33:29
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Alek <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisali:

    > Samo określenie "zatrzymać" nie wystarczy? Dla mnie to oznacza
    > uniemożliwić oddalenie się, ewentualnie unieruchomić w miejscu
    > zatrzymania

    No i pozostal w miejscu zatrzymania, czyli w supermarkecie.

  • 194. Data: 2008-04-06 15:48:58
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    Nostradamus pisze:
    > No i wsio.
    > Jeśli widzę złodzieja to i ja mogę go, jako obywatel zatrzymać.
    > A przy próbie wyrwania się to i w ucho strzelić. Tak jak lawę ;)

    Czy to nie ty nazwałeś mnie niewychowanym kmiotem?
    No no. Do czego to dochodzi, żeby taki burak uczył dobrego wychowania!
    Zdaje się, że słoma ci z butów wyszła :-)

    --
    AW

  • 195. Data: 2008-04-06 16:11:11
    Od: dante <d...@p...onet>

    Użytkownik Animka napisał:

    > W dniu 2008-04-05 22:34 dante pięknie wystukał/a:

    > Byłeś choć raz w hipermarkecie?
    > Przypuszczam, że w Twoim mieście nie ma, więc.....

    Nie, w życiu nie byłem i nawet nie wiem co to jest.
    debil, jak pragnę zdrowia :D

  • 196. Data: 2008-04-06 16:12:27
    Od: dante <d...@p...onet>

    Użytkownik Animka napisał:

    > W dniu 2008-04-05 21:14 Olgierd pięknie wystukał/a:

    > Nie bój się. Skoro tą osobą zainteresowali się ochroniarze to oznacza,
    > że widziano lub kamera zarejestrowała złodzieja!

    "To pijak! i złodziej! bo każdy pijak to złodziej!"
    :D

  • 197. Data: 2008-04-06 16:19:18
    Od: dante <d...@p...onet>

    Użytkownik Animka napisał:

    > W dniu 2008-04-06 00:13 Marcin Wasilewski pięknie wystukał/a:

    > To regulamim Hupermarketów. Zapłaciłeś przy jednej kasie np. za kosmetyk
    > czy wódkę, robisz jeszcze inne zakupy i potem z tymi zakupami idziesz do
    > kasy głownej. Pokazujesz co już kupiłeś i paragon. Kopię zostawia sobie
    > kasjerjka, a podpisamy oryginał daje Tobie. Na te drugie zakupy
    > dostajesz rownież paragon zapłacie.

    No to jest dla wszystkich jasne co piszesz.
    Tu jest przypadek, ze dziadek juz za kasami byl. Tam tez jest obowiazek
    mania paragonu?

  • 198. Data: 2008-04-06 16:21:39
    Od: dante <d...@p...onet>

    Użytkownik SJS napisał:

    > Kompleksy?
    > SJS

    tak. w dodatku zakompleksioną.

  • 199. Data: 2008-04-06 16:24:08
    Od: dante <d...@p...onet>

    Użytkownik SJS napisał:

    > nie, bez licencji nie może używać srodków przymusu bezpośredniego - poza
    > wyjatkami
    > na przestrzeni ostanich 10 lat wyszkolono pona 300 tysięcy agentów ochrony,
    > z tego pracuje około 200 tysiecy - nikt nie zna dokładnej liczby

    jak to nikt nie zna dokładnej liczby? mozesz doprecyzowac?

  • 200. Data: 2008-04-06 17:05:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    AW pisze:

    > Czy to nie ty nazwałeś mnie niewychowanym kmiotem?
    > No no. Do czego to dochodzi, żeby taki burak uczył dobrego wychowania!
    > Zdaje się, że słoma ci z butów wyszła :-)

    Uprasza się o niedokarmianie trolli.