  • 1. Data: 2008-04-04 18:34:09
    Temat: odszkodowanie od Banku istnieje możliwość uzyskania (po fuzji BPH z PKO)
    Od: "Dawid P" <d...@s...net>

    Witam
    Posiadam od 2004 roku konto w bph.
    Od bph nie otrzymałem żadnego listu poleconego od Banku że bedzie fuzja i że
    ulegną zmianie wszytkie numery kont.
    Prowadze działalność związana z dostarczaniem internetu gdzie posiadam
    stałych klientów ktorzy wplacają stała kwote na moje konto do każdego 10
    dnia miesiaca. Posiadam ponad 500 klientów.
    No i teraz dzieki fuzji Banku (planowana zmiana numrów kont bankowych) bede
    zmuszony wysłać każdemu klientowi list polecony wraz z książeczką
    abonamentowa oraz listemz aneksem do umowy który wnosi zmiane konta
    bankowego. Łącznie podliczyłem ze dzięki fuzji będe musiał wydać dodatkowo
    okolo 2,500PLN.

    Mogę żądać odszkodowania z tego tytułu od Banku??

    O tym że jest fuzja banków dowiedziałem sie po fakcie i gdy poszłem do Banku
    (teraz już to był PKO) poinformowano mnie że niema żadnej możliwości
    przejścia do BPH (była zreszta tam bardzo nie miała pani)..

    Co robić? Pogodzić sie z faktem czy może gdzieś złożyć skarge do jakiegoś
    nadzoru bankowego czy cos w tym rodzaju?

  • 2. Data: 2008-04-04 21:55:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Dawid P" <d...@s...net> napisał w wiadomości

    Skoro już zmieniają sie numery kont, to zmień bym i bank na twoim miejscu.
    Jak można zaufać bankowi, który zamiast zdobyć klientów ofertą, zdobywa ich
    oszustwem. Ale to na marginesie i nie na temat.

    Informacje o fuzji banków przychodziły od dobrego roku (też mam konto w
    BPH, ale przypilnowałem i nie dałem się eksportować do PEKAO). W mojej
    ocenie nie uda Ci się przekonać sądu, że niedopełniali obowiązku
    poinformowania Cię.

  • 3. Data: 2008-04-04 22:31:30
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > BPH, ale przypilnowałem i nie dałem się eksportować do PEKAO). W mojej

    Ja nie miałem wyboru. U mnie "na wsi" był jeden oddział i został
    wchłonięty.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/