  • 41. Data: 2008-04-05 01:27:06
    Temat: Re: Zatrzymanie siłą przez ochronę + olewka policji
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-04-04 23:27 Alek pięknie wystukał/a:
    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał

    > I to ma być usprawiedliwienie dla naruszenia jego nietykalności,
    > zmuszenia go do określonego zachowania, czasowego pozbawienia
    > wolności itp.?

    To mieli robić sensacje wśród tłumu ludzi?
    Od wyjaśniania tych delikatnych spraw jest pokój.

    --
    animka

  • 42. Data: 2008-04-05 01:29:33
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-04-04 23:27 Robert Tomasik pięknie wystukał/a:

    > Jeśli miał tam miejsce jakiś napad, to warto.

    Sama ochrona wezwie i już ten dylemat wyjaśni policja.

    --
    animka

  • 43. Data: 2008-04-05 01:32:49
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-04-04 23:57 witek pięknie wystukał/a:

    > Zgłoś się do niego jak zapomnisz pinu do karty.

    A to dobre! Hahaha

    --
    animka

  • 44. Data: 2008-04-05 01:35:03
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-04-04 23:59 fotografffffff pięknie wystukał/a:
    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Tja, na 100%. Jesteś wróżką? No cóż ile ja miałem przygód z ochroną... też
    > pewnie kradłem i mnie widziano, i napewno mają to sfilmowane. Tylko czemu
    > nigdy nic nie znaleźli? Pozatym nawet jeśli gość ukradł to nie mieli prawa

    Może bramka piszczała. Jeszcze nie spotkałam się z takim prztpadkiem,
    żeby ktoś sam od razu nie zaczął wyciągać różnych rzeczy, żeby sprawdzić
    co piszczy.

    --
    animka

  • 45. Data: 2008-04-05 01:42:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Animka pisze:

    > Ma mieć na to paragom, bo inaczej może mieć kłopoty. Musi pokazać.

    PODAJ.... PODSTAWĘ.... PRAWNĄ....

    I czy masz paragon na swoją bieliznę? ;->

  • 46. Data: 2008-04-05 01:48:54
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-04-05 03:18 AW pięknie wystukał/a:

    > A świstak na to NIEMOŻLIWE!
    > Jesteś ograniczona umysłowo, czy tylko trollujesz?

    Jak sobie uważasz. Ja piszę to co widzę.

    --
    animka

  • 47. Data: 2008-04-05 03:09:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:
    > W dniu 2008-04-05 00:16 witek pięknie wystukał/a:

    > Nie. Nie znasz może wielkich supermarketów i nie znasz tych tajników.

    Myślałem, że blondynka. To by wszystko wyjasniało.
    Jak nie blondynka, to straszna panikara, która wszystkiego i wszystkich
    sie boi.

  • 48. Data: 2008-04-05 04:12:04
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    > Pozatym nawet jeśli gość ukradł to nie mieli prawa tego zrobić.

    Mieli, mieli nie tylko prawo ale i obowiazek.
    Dziwna przychylność dla przestępców ostatnio panuje.
    W sklepie złapana złodziejka kosmetyków jest rewidowana. Kamery to nagrywają
    chodźby po to aby nie powiedziała później, że jej podrzucono i co sie
    dzieje?
    Ano Prasa, telewizja staje w obronie godnosci złodziejki i jakoś nikomu nie
    przychodzi do głowy, że ochroniarz który ten film z rewizji przekazał dla
    telewizji powinien siedzieć bo ukradł nagranie.

    Brawo niunie brawo.
    SJS

  • 49. Data: 2008-04-05 04:14:55
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    > Ale Jotte ma rację.

    a możesz wskazać fragmenty tej ustawy które by potwierdzały twoja opinię?
    SJS

  • 50. Data: 2008-04-05 04:20:17
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    > A jeśli podważą moją wiarygoność? Wiadomo w pracownikach sklepu świadków
    > nie
    > będę szukać... Najgrosza jest ta niemoc nie można pomóc człowiekowi i
    > jeszcze jak policja tak olewa sprawę to się odechciewa wszystkiego.

    Twoja reakcja jest wręcz dziecinna /niedojrzała/
    Ty nie pomagasz człowiekowi - ty stajesz w obronie wszystkich złodziei
    których czasami zatrzymują nie całkiem łagodnie
    a w tym przypadku zatrzymano go naprawdę łagodnie
    SJS