  • 181. Data: 2008-04-06 10:00:45
    Temat: Re: Zatrzymanie siłą przez ochronę + olewka policji
    Od: dante <d...@p...onet>

    Użytkownik SJS napisał:

    > Podałem, środki przymusu bezpośredniego do tego uprawniają
    > SJS

    podstawa prawna - podaj ja.

  • 182. Data: 2008-04-06 10:04:35
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    >, a w marketach taki papier ma
    > jedynie szef zmiany albo szef ochrony - jak to jest, taki zwykly ciec
    > pracujacy za 3,5/h ma takie same uprawnienia jak gosc z licencja?

    nie, bez licencji nie może używać srodków przymusu bezpośredniego - poza
    wyjatkami
    na przestrzeni ostanich 10 lat wyszkolono pona 300 tysięcy agentów ochrony,
    z tego pracuje około 200 tysiecy - nikt nie zna dokładnej liczby
    już licencja I stopnia daje duże uprawnienia
    a na każdej zmianie musi być przynajmniej jeden z licencją II stopnia - dla
    bezpieczeństwa
    SJS

  • 183. Data: 2008-04-06 10:08:29
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Windowsy tylko skopiowałeś?

    Windowsy to program, a film ponoć podlega pod inne paragrafy i kodeksy:>
    Ochroniarz nie ukradł go tylko bez umownie wykorzystał (czy jakoś tak ) :)))

    Pozdrawiam Przemek

  • 184. Data: 2008-04-06 10:11:20
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    > Windowsy to program, a film ponoć podlega pod inne paragrafy i kodeksy:>
    > Ochroniarz nie ukradł go tylko bez umownie wykorzystał (czy jakoś tak )
    > :)))

    kradziez informacji
    SJS

  • 185. Data: 2008-04-06 10:55:43
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    > kradziez informacji

    podstawe prawna teraz podaj

  • 186. Data: 2008-04-06 11:00:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SJS pisze:

    > Kompleksy?
    > SJS

    Uderz w stół, a nożyce się odezwą :->

  • 187. Data: 2008-04-06 12:33:44
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 6 Apr 2008 12:04:35 +0200, SJS napisał(a):

    > nie, bez licencji nie może używać srodków przymusu bezpośredniego - poza
    > wyjatkami

    Ale przecież w granicach prawa - każdy może używać śpb :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 188. Data: 2008-04-06 13:13:21
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    > Ale przecież w granicach prawa - każdy może używać śpb :)
    tak, dlatego zaznaczyłem poza wyjatkami
    ale wtedy ma mniejsze uprawnienia
    SJS

  • 189. Data: 2008-04-06 13:56:11
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Masz pojęcie o prawie mniejsze od rozwielitki.

    Tyś się za to popisał, jamochłonie ;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 190. Data: 2008-04-06 13:57:15
    Temat: Re: Zatrzymanie sił? przez ochronę + olewka policji
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Kompleksy?

    Plus bolące ucho niegrzecznego Andrzejka;)