  • 11. Data: 2004-05-25 20:32:03
    Temat: Re: Zatrudnienie na czarno
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
    > To uwazasz, ze pokorna owca ma dac sie wykorzystywac az do
    > smierci z wycienczenia. Tak to rozumiem.

    Uważam, że rynek kształtują dawcy i biorcy - także rynek pracy.
    Z tego co napisałeś później nie wynika byś był zatrudniony na czarno
    co napisałeś w temacie.
    I jak dla mnie osoba, która godzi się na takie warunki, które
    uważa za przestępcze, jest takim samym przestępcą jak ten
    pracodawca i tak samo powinna odpowiadać - solidarnie.
    Bo i Ty i pracodawca niszczycie rynek pracy - on proponując takie
    warunki a Ty je przyjmując. Ba! Nie tylko psujesz rynek, ale jeszcze
    doprowadzasz do upadku firmy, gdzie ludzie godnie pracują.

    A gdyby to ode mnie zależało to praca fraje... upss.. wolontariacka
    byłaby zakazana bo za każdą pracę należy się zapłata.

    Reasumując nadal podtrzymuję swoją propozycję byś w swoim CV umieścił
    jako osiągnięcie punkt podpierdolenie pracodawcy za 16 godzinne wykorzystywanie
    się w pracy.
    Pozwoli Ci to uniknąć zetknięcia się z innymi złodziejskimi pracodawcami, którzy
    chcieliby wykorzystać Ciebie i Twoją wrodzoną miękkość i niezdolność do
    powiedzenia NIE.

    > Ktos kto publicznie grozi ludziom pobiciem, smiercia, nasyla
    > wynajetych zbirow jeszcze ma czelnosc upominac innych, ze
    > postepuja zgodnie z prawem. Coz tu dodac oprocz ponizszego linku:
    > http://www.raf256.com/arnold/
    > Wszak to o tobie, prawda?

    Nie. To nie o mnie. To postać urojna w koszmarach Rafała Maja, choć fakt, że to
    rojenie spersonifikował w mojej osobie.

    Ale przecież tylko debil dający łatwo nakręcać sobie makaron na uszy potrafiłby
    uwierzyć w zamieszczony tam stek bredni, propagandy i jadu, prawda?

    I żeby było jasne - ja widzę u Ciebie żałosną i nieskuteczną chęć dania mi
    kuksańca a nie debilizm.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 12. Data: 2004-05-25 20:56:01
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    > Tez tak uwazam. Jednakze za caloksztalt dzialalnosci i
    > traktowania ludzi jak bydlo robocze, cos sie w czlowieku buntuje
    > po pewnym czasie. Powiesz, ze moglem sie nie zatrudniac, jesli za
    > okres probny mialo nie byc pensji.
    > Pewnie, ze moglem. Ale wtedy nie poznalbym "specyfiki" pracy:-/

    zgadzam sie z Toba ,ze poznawanie specyfiki pracy to co najmniej dziwna
    praktyka ale z drugiej strony trzeba wziasc pod uwage ,ze czlowiek po
    studiach nie ma zadnego doswiadczenia i powiem szczerze ,ze sam nie
    zatrudnilbym legalnie kogos do pracy bez gwarancji ,ze bedzie swoja prace
    wykonywal wlasciwie. prywaciarz to nie instytucja charytatywna przecie...

    > Pod warunkiem, ze pracujac po 16 godzin na dobe, z pensja za 8
    > godzin oraz czasami w soboty i niedziele zupelnie za darmo,
    > pracownik ow nie wyzionie ducha. Nie oszukujmy sie, ze to jest
    > wyjatkowa firma. W badaniach wychodzi, ze polowa pracownikow w
    > tym kraju nie ma platnych nadgodzin. Znam jeszcze gorsze prywatne
    > firmy.

    w budzetowce tez nie placa za nadgodziny.. niestety mamy taki rynek pracy a
    nie inny a druga sprawa to nasza kiepska wydajnosc i organizacja pracy..
    dlatego szczerze mowiac uwazam ,ze jesli firma jest rozwojowa i pracownik ma
    szanse uzyskiwac doswiadczenie i w przyszlosci awans to warto zacisnac zeby
    i troche pocharowac....

    pozdr

  • 13. Data: 2004-05-25 22:41:13
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Rozważywszy wszystkie za i przeciw, Arek napisał(a):

    > Uważam, że rynek kształtują dawcy i biorcy - także rynek pracy.

    Tak jest. Prawo popytu i podazy. Ale niech nie odbywa sie to z
    naruszaniem prawa.

    > I jak dla mnie osoba, która godzi się na takie warunki, które
    > uważa za przestępcze, jest takim samym przestępcą jak ten
    > pracodawca i tak samo powinna odpowiadać - solidarnie.

    No coz, pojde siedziec:-) Tylko nie chce w tej samej celi, co
    prezes.

    Zbyszek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x58E0356F
    Nie komentujemy i nie komentujemy, dlaczego nie komentujemy.
    (C) by Boguslaw Majewski - MSZ

  • 14. Data: 2004-05-25 22:41:15
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Rozważywszy wszystkie za i przeciw, Lookasik napisał(a):

> [...]
    > studiach nie ma zadnego doswiadczenia i powiem szczerze ,ze sam nie
    > zatrudnilbym legalnie kogos do pracy bez gwarancji ,ze bedzie swoja prace

    Wiec zatrudnilbys nielegalnie. Przykro mi, ale nie widze roznicy
    pomiedzy Toba, a tymi "kapitalistycznymi krwiopijcami":-/
    Po to ustanowiono prawo, zeby ineteresy kazdej grupy
    wyposrodkowac uczciwie. I pracodawcy i zatrudnionego.
    Po to jest okres probny ujety w kodeksie pracy. Wiekszosc z tych
    zlodziei (znow emocjonalnie:-) zatrudnia na maksymalny okres
    probny, nie by dobrze nauczyc pracownika, ale by mniej placic. 3
    miesieczny okres stosuje sie, gdy jest to praca zwiazana ze
    szczegolnie wielka odpowiedzilnoscia materialna, czy jakos tak.
    Mozemy bzdurnie zalozyc, ze obcowanie ze starym pecetem wartosci
    razem z oprogramowaniem 1000 zl jest takie.
    Po okresie probnym mozna zatrudnic na okreslony czas, potem
    jeszcze jeden raz. Czego sie boisz pracownika?:-)
    Niech będzie tylko czystym teoretykiem, ale nie lam prawa w imie
    _swoich_osobistych_ korzysci majatkowych. Naruszajac czyjas
    godnosc.

    > prywaciarz to nie instytucja charytatywna przecie...

    Ale niech nie staje sie przestepca na wlasne zyczenie. Nikt go
    nie zmusza do lamania prawa.

    > w budzetowce tez nie placa za nadgodziny..

    Wojsko? Policja? Tam jest inaczej z czasem pracy.
    Domyslam sie, ze nie pracowales nigdy w prywatnej firmie.

    > niestety mamy taki rynek pracy a
    > nie inny

    Niestety.

    > a druga sprawa to nasza kiepska wydajnosc

    Mow za siebie;-P

    > i organizacja pracy..

    Po to mam przelozonego, zeby ja zorganizowal:-)
    Zartowalem. Po to wspolczesny pracownik ma 100 specjalnosci, by
    mogl zastepowac, w dozwolonych granicach, niekompetentnych
    przelozonych.

    > dlatego szczerze mowiac uwazam ,ze jesli firma jest rozwojowa i pracownik ma
    > szanse uzyskiwac doswiadczenie i w przyszlosci awans to warto zacisnac zeby
    > i troche pocharowac....

    Ile? Rok, dwa, trzy? Nie znasz atmosfery tamtej firmy.
    Moze w skrocie. Przeczytalem kiedys ksiazke amerykanskiego
    pastora, ktory prowadzi firme. Tytulu nie pamietam.
    Cos jakby "Bycie przywodca". Nie tylko politycznym. Takze
    dyrektor, prezes, kierownik sa przywodcami. Na podstawie wlasnych
    doswiadczen opisal jak powinno sie rzadzic. To co zastalem w tej
    firmie bylo dokladnym zaprzeczeniem kazdego zdania tej ksiazki.
    Wystarczy? Az dziwne, ze moja b.firma jeszcze sie trzyma. To
    dzieki takim potulnym owcom, co zostaly i zap... po kilkanascie
    godzin. Nazywajac ich owcami, nie robie tego ze zlosliwosci. Owca
    czasem trzeba byc, by przezyc. Mnie owcza skora za bardzo
    grzala:-) i ja zrzucilem.

  • 15. Data: 2004-05-25 23:03:00
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
    > Tak jest. Prawo popytu i podazy. Ale niech nie odbywa sie to z
    > naruszaniem prawa.

    Sam brałeś udział w naruszaniu prawa a teraz taki z Ciebie porządniś?

    > No coz, pojde siedziec:-) Tylko nie chce w tej samej celi, co
    > prezes.

    No wiesz - w więzieniu kapusiów raczej nie lubią.

    To jak będzie z tym Twoim CV ?

    Wrzucasz sobie do niego to osiągnięcie czy też wstydzisz się tego?

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 16. Data: 2004-05-25 23:36:40
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Rozważywszy wszystkie za i przeciw, Arek napisał(a):

    > Sam brałeś udział w naruszaniu prawa a teraz taki z Ciebie porządniś?

    Coz to za naruszenia w porownaniu z grozbami pobicia i smierci.
    To jak? Tocza sie jakies sledztwa czy nie?
    Zreszta postanowilem dobrowolnie poddac sie karze. Odmawiasz
    ludziom prawa do naprawy bledow?

    > No wiesz - w więzieniu kapusiów raczej nie lubią.

    Cos wiesz na ten temat? Z doswiadczen? Pobili Cie?
    Nie lubia tez zalosnych mitomanow co to groza wszystkim wokol
    budzac raczej choralny smiech i niechec niz strach. To tak gwoli
    opisu subkultur wieziennych.

    > To jak będzie z tym Twoim CV ?
    >
    > Wrzucasz sobie do niego to osiągnięcie czy też wstydzisz się tego?

    A Ty umiesciles juz swoje osiagniecia opisane na wspomnianej www?
    Jesli to nie jest prawda, co tam napisane, to dlaczego nie
    pozwiesz autora strony do sadu? Przeciez godzi, jezeli to w ogole
    mozliwe:-) w Twoje dobre imie.

    Zreszta oddalasz sie od glownego watku.
    Wywnioskowalem z niego, ze jestes za lamaniem prawa przez
    pracodawcow i innych i za niezglaszaniem przestepstw do organow
    scigania. Ty chcesz pouczac innych?

  • 17. Data: 2004-05-26 08:31:27
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
    > Coz to za naruszenia w porownaniu z grozbami pobicia i smierci.

    Ależ potworne narudzenia!
    Przez Ciebie padły normalnie działające firmy, gdzie ludzie
    pracowali godnie po 8 godzin. Niestety pracownicy w ich konkurencji dawali
    się dymać i pracowali 16 godzin, więc ich firmy padły a oni stracili pracę.

    > To jak? Tocza sie jakies sledztwa czy nie?

    O jakie śledztwa mnie pytasz?

    > Zreszta postanowilem dobrowolnie poddac sie karze. Odmawiasz
    > ludziom prawa do naprawy bledow?

    Naprawy? Zepsułeś rynek pracy, jak go niby teraz naprawisz?

    > Cos wiesz na ten temat? Z doswiadczen? Pobili Cie?
    > Nie lubia tez zalosnych mitomanow co to groza wszystkim wokol
    > budzac raczej choralny smiech i niechec niz strach. To tak gwoli
    > opisu subkultur wieziennych.

    Coś wiesz na ten temat? Z doświadczeń? Pobili Cię?

    > A Ty umiesciles juz swoje osiagniecia opisane na wspomnianej www?

    Hmm.... czyżbym musiał zweryfikować swoje przekonanie co do Ciebie?
    Żeby uwierzyć w to co tam jest napisane trzeba zaprezentować debilizm,
    ale żeby upierać się co do tego to już trzeba prezentować skrajny debilizm.

    > Jesli to nie jest prawda, co tam napisane, to dlaczego nie
    > pozwiesz autora strony do sadu? Przeciez godzi, jezeli to w ogole
    > mozliwe:-) w Twoje dobre imie.

    A skąd sobie ubzdurałeś, ze nie pozwałem go do sądu?
    I ja to zrobiłem i jeszcze trzy podmioty prawne.
    Gościu przez najbliższe 10 lat będzie pracował na odszkodowania :)

    Kiepsko wnioskujesz.

    Nie zapomnij wpisać sobie tego do CV.

    zdrówka
    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 18. Data: 2004-05-26 08:50:13
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
    > Sio trolu. Twoja wizytowka http://www.raf256.com/arnold/ mowi
    > sama za siebie.
    > Nie widze sensu podejmowania z kims takim dyskusji.
    > Teraz mozesz sobie napisac co chcesz. Juz nie bede kontynuowal
    > tej bezowocnej pyskowko-prowokacji.

    Oczywiście, że będziesz. Czekam na niezwłoczne przeprosiny za nazwanie
    mnie trolem a strony maja *moją* wizytówką.
    Jeżeli nie zobaczę ich to spotkamy się w sądzie i co ciekawe to Ty będziesz
    oskarżonym z art. 216 kodeksu karnego paragraf 2.

    Czekam

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek