  • 1. Data: 2004-05-24 09:19:15
    Temat: Decyzja zatwierdzająca projekt podziału na terenie zamkniętym??
    Od: "Paweł \"eGEO.pl\"" <b...@g...biz>

    Czy ma sens prawny wydawanie decyzji zatwierdzającej
    projekt podziału działki na terenie zamkniętym - konkretenie teren
    lotniska wojskowego?

    Pozdrawiam,

    Paweł
    eGEO.pl

  • 2. Data: 2004-05-24 09:20:24
    Od: "Paweł \"eGEO.pl\"" <b...@g...biz>

    Nie dodałem, że przez Burmistrza

  • 3. Data: 2004-05-26 08:19:25
    Od: "jurek" <h...@o...pl>

    pl.sci.geodezja
    tam coś sie może dowiesz

  • 4. Data: 2004-05-27 11:16:15
    Od: "Paweł \"eGEO.pl\"" <b...@g...biz>

    tez tak myslalem, ale niestety nikt nie odpowiedzial.
    W ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z III 2003 r. jest
    napisane, ze planu miejscowego nie sporzadza sie dla terenow zamknietych.
    Z kolei w projekcie nowelizacji ustawy o gospodarce nierchuchomosciami jest
    dodany punkt:
    niezaleznie od ustalen planu miejscowego podzial mozna wykonac.

    ..... na terenach zamknietych.
    Co znaczy, ze niezaleznie od planu miejscowego - bez decyzji?
    Oczywiscie jest to tylko projekt nowelizacji.
    Opierajac sie na ww. ustawie o planowaniu wyraznie jest napisane, ze plany
    nie obejmuja terenow zamnietych - no i logicznie.

    Paweł