  • 1. Data: 2003-01-26 19:53:33
    Temat: jak zrzec sie roszczen powypadkowych?
    Od: "experimental" <e...@o...pl>

    Witam,
    Mialo miejsce wydarzenie takie, ze w wyniku wpadniecia w poslizg samochodu
    zostala potracona kobieta. Powiedziala, ze nie bedzie wnosic zadnej skargi,
    roszczen w zwiazku. Jednak ja chcialbym to miec na pismie. Mam wiec pytanie
    (i prosbe o rade) co powinienem zawrzec w takim "zrzeczeniu sie"? Czy
    wystarczy doslownie napisanie czegos w rodzaju, ze dnia tego i tego mialo
    miejsce to i to i taka i taka osoba bedaca poszkodowana w takim i takim
    stopniu zrzeka sie wszelkich roszczen odnosnie...?

    dziekuje za pomoc

  • 2. Data: 2003-01-26 20:59:08
    Temat: Odp: jak zrzec sie roszczen powypadkowych?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik experimental <e...@o...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b11edj$rr$...@n...onet.pl...
> [...]
    > miejsce to i to i taka i taka osoba bedaca poszkodowana w takim i takim
    > stopniu zrzeka sie wszelkich roszczen odnosnie...?

    myślisz ,że podpisze takie zrzeczenie?

    Sandra

  • 3. Data: 2003-01-26 22:29:13
    Temat: Re: jak zrzec sie roszczen powypadkowych?
    Od: "experimental" <e...@o...pl>

    > myślisz ,że podpisze takie zrzeczenie?
    >
    > Sandra

    Wlasnie o to chodzi, ze sama powiedziala, ze nie ma zadnych pretensji itp,
    (sprawa dotyczy mego znajomego) ale ja doradzilem mu, aby uzyskal to na
    pismie - bo akurat za jakis czas ktos znajomy lub ktos inny moze bedzie
    usilnie staral sie namowic ja do zmiany zdania

    mariusz

  • 4. Data: 2003-01-27 09:19:17
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "experimental" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > miejsce to i to i taka i taka osoba bedaca poszkodowana w takim i takim
    > stopniu zrzeka sie wszelkich roszczen odnosnie...?

    W przypadku ciężkich obrażeń ciała (pow.7 dni) stanowi to przestępstwo
    ścigane z urzędu i żadne "zrzeczenia" nie mają tu żadnego znaczenia.Piesza
    nie musi tego wiedzieć a Ty tak.Jeśli nie zgłosisz tego na policję a piesza
    na drugi dzień za namową rodziny to zrobi to szukaj dobrego adwokata.Jak
    ocalisz prawo jazdy to będzie to graniczyło z cudem( pielgrzymka do Lichenia
    wskazana).

    Leszek

    GG 1631219
    "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"