  • 11. Data: 2013-03-13 11:39:37
    Temat: Re: Zatarcie - grzywna vs zawiasy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 12 Mar 2013, Andrzej Lawa wrote:

> [...]

    Nie przyznaję się (do tego tekstu)

    > Twierdzisz, że CIA rutynowo włamuje się do naszych archiwów?

    Dlaczego wycinasz wrotkę z której wynika kontekst - ja tylko
    podważałem konieczność legalnego uzyskania tej informacji.
    CIA nie musi się włamywać, ale ambasada nie musi mieć jej
    legalnie, może mieć np. z nielegalnego przechowywania jakiejś
    informacji.

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2013-03-13 11:45:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    > Tak jak o broni masowego rażenia w Iraku oraz o planach świrów od porwanych
    > samolotów? ;->

    Tak właśnie.
    I na tym polega problem - że nie muszą się tłumaczyć z błędu.
    A skoro mogą mieć dane z sufitu, to równie dobrze mogą mieć
    nielegalne, nie ma wymogu legalności.

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2013-03-13 11:52:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Nie przyznaję się (do tego tekstu)

    Zgubiłeś się w oznaczeniach cytatów ;)

    To był twój tekst będący (automatycznym) cytatem mojego tekstu.

    > Dlaczego wycinasz wrotkę z której wynika kontekst - ja tylko

    Masz jakiś PMS czy cuś? Policz "ptaszki" - wyraźnie widać, co jest
    cytatem cytatu i nie marudź o "wycinanie zwrotek".

    > podważałem konieczność legalnego uzyskania tej informacji.
    > CIA nie musi się włamywać, ale ambasada nie musi mieć jej
    > legalnie, może mieć np. z nielegalnego przechowywania jakiejś
    > informacji.

    No i właśnie to wytykam - przestępcy (tj. te USAmany co wg ciebie
    nielegalnie posiadają jakieś dane) mają się czepiać tego, że ktoś kiedyś
    prawo naruszył?

  • 14. Data: 2013-03-13 13:25:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 13 Mar 2013, Andrzej Lawa wrote:

    > Zgubiłeś się w oznaczeniach cytatów ;)

    Nie :)

    > To był twój tekst będący (automatycznym) cytatem mojego tekstu.

    No więc powinien być Twoja wrotka.

    > Masz jakiś PMS czy cuś? Policz "ptaszki" - wyraźnie widać, co jest cytatem
    > cytatu

    Pytałem dlaczego wyciąłeś WROTKI, czytający niekoniecznie liczy
    "ptaszki", szczególnie że ze standardu nie wynika nakaz stosowania
    znaku ">" ani zakaz ">>" czy innej kombinacji (to jest dość powszechna
    nadinterpretacja, wynikła z ułomności programów MS$ i powszechnie
    tolerowana, ale nie wynikła z RFC).

    > i nie marudź o "wycinanie zwrotek".

    Y tam, naszło mnie, to pomarudziłem.
    Nie żeby zaraz od tego świat się zawalił.

    > No i właśnie to wytykam - przestępcy (tj. te USAmany co wg ciebie nielegalnie
    > posiadają jakieś dane) mają się czepiać tego, że ktoś kiedyś prawo naruszył?

    Oczywiście.
    A zabronisz im, parafrazując słynne "kto bogatemu zabroni"?
    Jeszcze raz - ja jedynie stwierdzam fakt, nie to, czy dana konstrukcja
    mi się podoba czy nie.

    Popatrz na to z innego punktu widzenia - dajmy na to jakiegoś
    Amerykanina. Z jego p. widzenia brak prawa o "zatrutym dowodzie"
    to jest bezprawie.
    Skoro gdzieś na prowincjach świata toleruje się bezprawie, to
    dlaczego on nie ma bronić się ... bezprawiem właśnie?
    Ignoruje zatarcie wskazania i już.
    Zgodnie z instrukcją przed płotem stosuje prawo polskie, za
    płotem stosuje prawo amerykańskie, pan wyjdzie tamtymi drzwiami
    i nie zawraca głowy o wizę...

    pzdr, Gotfryd