  • 1. Data: 2013-03-11 20:20:41
    Temat: Czy to nie morderstwo? Re: Znów te Skierniewice.
    Od: hiki kileri animali sori <h...@a...pl>

    On 11.03.2013 20:12, P.B. wrote:
    > Czy kogoś tam porąbało? Piętno dla głupoty pracowników "służby zdrowia"
    > w Skierniewicach.
    > "Szpital w Skierniewicach wezwał karetkę pogotowia z oddalonej o 70 km
    > Łodzi, aby przewieźć pacjentkę z oddziału na inny oddział oddalony ok.
    > 200 metrów. Kobieta zmarła - ustaliła telewizja Superstacja."

    No to teraz winnego zaniedbania (?!?!?!) pod sąd i kartac jak za umyslne
    spowodowanie smierci, bo chyba jednak w szpitalu zdaja sobie sprawe, ze
    ktos jest zdrowy albo chory albo pilnie potrzebuje pomocy medycznej bo
    umrze).

    JA pierdole. To nie glupota. To morderstwo.

    zen.aspx

  • 2. Data: 2013-03-11 20:31:52
    Temat: Re: Czy to nie morderstwo? Re: Znów te Skierniewice.
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-03-11 20:20, hiki kileri animali sori pisze:

> [...]
    To ustawa o zamówieniach publicznych.
    Szpital widocznie obsługuje przewoźnik z Łodzi, bo jego oferta była
    najtańsza i szpitalowi nie wolno korzystać z innej.
    Szukaj morderców wsród autorów powyższej
    Jacek

  • 3. Data: 2013-03-11 20:44:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 11 Mar 2013, Jacek wrote:

    > To ustawa o zamówieniach publicznych.
    > Szpital widocznie obsługuje przewoźnik z Łodzi, bo jego oferta była najtańsza
    > i szpitalowi nie wolno korzystać z innej.

    No właśnie.

    > Szukaj morderców wsród autorów powyższej

    W myśl KK to nie jest morderstwo - bo wymagałoby od doprowadzającego
    do śmierci MYŚLENIA (morderstwo wymaga działania celowego).
    Ktoś odważy się postawić taki zarzut?

    Oczywiście zarzut wobec pracowników szpitala staje się taki
    sobie - jestem ciekaw czy hiki woziłby pacjentów swoim samochodem,
    szczególnie umierających (zarzut "zbędnego narażenia", śledztwo,
    prokurator i inne atrakcje), skoro powinien poczekać na "profi"
    karetkę.

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2013-03-11 20:55:38
    Temat: Re: Znów te Skierniewice.
    Od: mkarwan <m...@p...onet.pl>

    Bzyka Cię przygłup Filip?

    --
    Paweł

  • 5. Data: 2013-03-11 21:06:18
    Od: Jacek <s...@o...pl>

> [...]
    > szczególnie umierających (zarzut "zbędnego narażenia", śledztwo,
    > prokurator i inne atrakcje), skoro powinien poczekać na "profi"
    Znam przypadek, gdzie dyrektor szpitala w miejscowości A mieszkający w
    mieszkaniu służbowym w pobliżu zmarł na zawał, bo karetka jechała z
    miasta B prawie 30 km. W sumie, to mogli go szybciej zanieść na
    piechotę. Masz słuszną rację, że mało kto zaryzykuje w takiej sytuacji
    zarzut "zbędnego narażenia". Jak się uda, to się uda, a jak nie, to
    wszyscy będą najmądrzejsi z prokuratorem i dziennikarzami na czele.
    Jacek

  • 6. Data: 2013-03-12 00:40:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

> [...]
    > szczególnie umierających (zarzut "zbędnego narażenia", śledztwo,
    > prokurator i inne atrakcje), skoro powinien poczekać na "profi"

    "Przepisy są po to, żeby ich przestrzegać!" że tak sobie pozwolę na
    cytat ;-/

    A jak już jesteśmy przy przepisach, to słyszałem znakomity pomysł na
    cwaniaczków patologicznie zaniżających oferty - żeby we wszelkich
    przetargach odrzucać "z automatu" najdroższą i najtańszą ofertę.

    W ten sposób np. nie byłoby afery z Chińczykami "budującymi" autostradę
    bo albo by odpadli od razu.

  • 7. Data: 2013-03-12 09:11:35
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-03-11 20:31, Jacek pisze:

> [...]
    > najtańsza i szpitalowi nie wolno korzystać z innej.
    > Szukaj morderców wsród autorów powyższej

    Tak-czy-siak, tę atomówkę to trzeba pi...ąć w okolicę Wiejskiej, jak
    będzie sesja z pełnym składem rządu. Będzie 90% trafień.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 8. Data: 2013-03-12 09:14:40
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-03-12 00:40, Andrzej Lawa pisze:

    > A jak już jesteśmy przy przepisach, to słyszałem znakomity pomysł na
    > cwaniaczków patologicznie zaniżających oferty - żeby we wszelkich
    > przetargach odrzucać "z automatu" najdroższą i najtańszą ofertę.

    Bardzo dobrze. Dwója.

    > W ten sposób np. nie byłoby afery z Chińczykami "budującymi" autostradę
    > bo albo by odpadli od razu.

    Nie. Podstawiliby drugiego Chińczyka, który dałby ofertę jeszcze tańszą,
    przeznaczoną do odstrzału.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 9. Data: 2013-03-12 09:45:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-12 09:14, Maruda pisze:

    > Nie. Podstawiliby drugiego Chińczyka, który dałby ofertę jeszcze tańszą,
    > przeznaczoną do odstrzału.

    Gorzej, jeśli takich ofert byłoby dwie ;)

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2013-03-12 10:47:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.03.2013 09:11, Maruda pisze:

    > Tak-czy-siak, tę atomówkę to trzeba pi...ąć w okolicę Wiejskiej, jak
    > będzie sesja z pełnym składem rządu. Będzie 90% trafień.

    Trochę ci się chyba druga pochodna wyzerowała...