    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zatarcie - grzywna vs zawiasy
    Date: Wed, 13 Mar 2013 11:52:45 +0100

    > Nie przyznaję się (do tego tekstu)

    Zgubiłeś się w oznaczeniach cytatów ;)

    To był twój tekst będący (automatycznym) cytatem mojego tekstu.

    > Dlaczego wycinasz wrotkę z której wynika kontekst - ja tylko

    Masz jakiś PMS czy cuś? Policz "ptaszki" - wyraźnie widać, co jest
    cytatem cytatu i nie marudź o "wycinanie zwrotek".

    > podważałem konieczność legalnego uzyskania tej informacji.
    > CIA nie musi się włamywać, ale ambasada nie musi mieć jej
    > legalnie, może mieć np. z nielegalnego przechowywania jakiejś
    > informacji.

    No i właśnie to wytykam - przestępcy (tj. te USAmany co wg ciebie
    nielegalnie posiadają jakieś dane) mają się czepiać tego, że ktoś kiedyś
    prawo naruszył?