  • 11. Data: 2004-04-19 12:56:28
    Temat: Re: Zameldowanie dziecka...
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Jarek Skórski wrote:

    > Użytkownik "Kaliope" <K...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ja wiem napewno że w Olsztynie taki przepis obowiązuje dalej ....
    > dziecko melduje się w miejscu zameldowania matki besprzecznie ,
    > bezapelacyjnie

    Mine glupia baba tez tak tlumaczyla....
    dokad nie pokazalem jejostanowienia sadu ze jestem WYLACZNYM opiekunem
    dziecka..

    Boguslaw

  • 12. Data: 2004-04-19 18:31:07
    Od: Marcin Bohosiewicz <m...@e...kernel.pl>

    Artur Golanski <A...@w...net.pl> wrote:
    > "Paweł vel - PABLO" <p...@g...pl> napisał:
    [..]

    > Jesli zużywają wodę dwie osoby, a ty płacisz za jedną, to sąsiedzi
    > muszą zapłacić za drugą - to też jest logiczne !

    Logiczne to jest placic za faktycznie zuzyta wode
    na podstwie wskazan wodomierzy.

    Gorzej z winda/smieciami itp.
    Od metra nie ma sensu, kazdemu po rowno niesprawiedliwe,
    od osoby... hmmm... to jak najlepiej?

    M.

    --
    -| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - m...@k...pl == |-
    -| == tel. +48 601 485097 - PLD Team - m...@p...org == |-

  • 13. Data: 2004-04-19 19:46:39
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Marcin Bohosiewicz <m...@e...kernel.pl> napisał:

    >Logiczne to jest placic za faktycznie zuzyta wode
    >na podstwie wskazan wodomierzy.
    Racja. Wystarczy je sobie założyć -czyż nie ?

    >Gorzej z winda/smieciami itp.
    >Od metra nie ma sensu, kazdemu po rowno niesprawiedliwe,
    >od osoby... hmmm... to jak najlepiej?
    Najlepiej zostawić te sprawy do uzgodnienia stronom zainteresowanym i
    niczego im nie narzucać. Odbiegasz od tematu wątku.

    Artur Golański

  • 14. Data: 2004-04-19 22:58:35
    Od: "aszfer" <a...@o...pl>

    Jarek Skórski wymyślił:
> [...]
    > ja wiem napewno że w Olsztynie taki przepis obowiązuje dalej ....
    > dziecko melduje się w miejscu zameldowania matki besprzecznie ,

    Identycznie jest w Rzeszowie - dwukrotnie to odczułem na własnej skórze. :)
    Po prostu zawsze meldują dziecko tam gdzie matka.
    No właśnie a jak ma się stan prawny takowego postępowania kobiet w urzędzie?

    --

    aszfer