  • 1. Data: 2004-04-18 00:19:59
    Temat: WKU - kolejny semestr czy absolutorium
    Od: "ZauraK" <magicworld@poczta[NS].onet.pl>

    Witam.
    Dostałem wezwanie do WKU z celu dostarczenia dyplomu.
    Na uczelni mam taką sytuację:
    - jestem zarejestrowany na kolejny semestr (letni) - przedłużenie czasu na
    napisanie pracy
    - uzyskałem absolutorium

    I teraz nie wiem co dostarczyć do WKU. Papierek że jeszcze 1 semestr się
    uczę czy że mam już absolutorium ? A może oba ?

  • 2. Data: 2004-04-19 09:19:53
    Temat: Re: WKU - kolejny semestr czy absolutorium
    Od: "lukasz" <r...@p...fm>

    Oczywiście zanosisz to zaswiadczenie ze sie dalej uczysz oraz to że masz
    absolutorium. Od 2 lat (chyba dobrze pamietam) absolutorium nie zwalnia z
    woja.

    luk