  • 1. Data: 2004-04-18 00:01:04
    Temat: Sprawa apelacyjna
    Od: "Jurek" <j...@p...onet.pl>

    Wygrałem sprawę w sadzie pracy , pracodawca szykuje się do sprawy
    apelacyjnej.Jak wygląda taka sprawa w praktyce? na co trzeba zwrócić
    uwagę?Co mi w na takiej sprawie wolno? Dostane adwokata z urzędu?
    serdeczności

    j...@p...onet.pl
    j...@w...pl

  • 2. Data: 2004-04-18 08:58:38
    Temat: Re: Sprawa apelacyjna
    Od: " Iwa" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jurek <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > apelacyjnej.Jak wygląda taka sprawa w praktyce? na co trzeba zwrócić
    > uwagę?Co mi w na takiej sprawie wolno? Dostane adwokata z urzędu?
    Wszystko zależy co to za sprawa, jakie były zarzuty apelacyjne pracodawcy i
    czy mozna ewentualnie w odpowiedzi na apelację zgłosić jakieś wnioski
    dowodowe.

    Rozprawa apelacjyjna zwykle nie trwa długo. Sad po ropatrzeniu apelacji może
    ja odrzucić, lub zmienić wyrok w czesci albo odrzucić pozew.
    Jezeli nie składałes i nie zamierzasz złozyc wniosku o adwokata to nie
    zostanie ci przyznany (chyba ze sąd uznalby ze jest to niezbedne)
    trudno poradzic na co zwrocic uwage, jezeli nie zna sie sprawy. Wszystko
    zalezy od tego, jak bardzo pracodawcy zalezy na wygranej. Jezeli słabo-
    wówczas pewnie w ogole nie pojawi sie na rozprawie, jezeli mocno- wynajmnie
    sobie adwokata, i moze być różnie(-:

    powodzenia!

    wiecej info co do postepowania mozna znalezc w kodeksie postępowania cywilnego

  • 3. Data: 2004-04-18 20:07:52
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik " Iwa" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Sad po ropatrzeniu apelacji może
    > ja odrzucić, lub zmienić wyrok w czesci albo odrzucić pozew.

    Moze ja odrzucic, oddalic jako bezzasadna albo uwzglednic.
    Jesli uwzgledni to zmieni zaskarzony wyrok i orzeknie co do istoty. Moze
    takze uchylic zaskarzony wyrok i przekazac do ponownego rozpatrzenia.
    Moze takze uchylic wyrok i odrzucic pozew albo umorzyc postępowanie.

    NoMAD