  • 11. Data: 2009-05-26 16:44:54
    Temat: Re: Zalanie mieszkania - ugoda i ubezpieczenie
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    , a on jeszcze
    dodatkowo zgłosi sprawę do ubezpieczenia ? Z tego co czytałem po
    zgłoszeniu sprawy do ubezpieczenia ubezpieczyciel wycenia szkody a
    następnie zwraca się o taką kwotę do sprawcy. Bardzo prosze o pomoc.

    Jeśli poczuwasz się do winy i chcesz to załatwić z klasą oraz kwota jest
    sensowna to zpłać. W pokwitowaniuzapisz, że uzgodniona powyższa kwota
    wyczerpuje wszelkie roszczenia "zalanego" z tego powodu.

    Bogdan

  • 12. Data: 2009-05-26 18:58:21
    Od: Sobi <t...@o...pl>

    On 26 Maj, 18:44, "Bogdan" <b...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > sensowna to zpłać. W pokwitowaniuzapisz, że uzgodniona powyższa kwota
    > wyczerpuje wszelkie roszczenia "zalanego" z tego powodu.

    Wielkie dzięki za pomoc - o to mi chodziło.

    pozdrawiam
    Sobi