  • 1. Data: 2009-05-26 09:15:44
    Temat: Kolizja - ucieczka z miejsca zdarzenia i kłopoty z OC
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    Sytuacja następująca:
    - kobieta spowodowała stłuczkę (zdarzenie drogowe) nie wiem, czy to było
    na parkingu - uderzenie w stojący pojazd, czy w ruchu.
    Zbiegła z miejsca zdarzenia.
    Po 3 tygodniach została wezwana na Policję i... "po namowach" pana
    policjanta przyznała się do winy i dostała mandat karny 100 zł, który
    zapłaciła.
    Po kolejnym miesiącu przyszedł do niej regres od jej ubezpieczyciela -
    miała zapłacone tylko OC w AXA, nakaz zapłaty odszkodowania za
    uszkodzenie samochodu wraz z odmową wypłaty tegoż z jej OC.

    Nie wiem, czy już zapłaciła za uszkodzenie auta, czy też nie, ale nie w
    tym rzecz. Oczywiście wyraziła zgodę na pokrycie szkód.

    Czy na tym sprawa się skończy, czy będą jakieś dodatkowe konsekwencje?
    Odmowa dalszego ubezpieczenia auta w w/w TU, sprawa w Sądzie Grodzkim?
    Może coś jeszcze?

    --
    Reseller

  • 2. Data: 2009-05-27 05:25:13
    Od: "Dziadek Mroz" <D...@w...pl>

    >Czy na tym sprawa się skończy, czy będą jakieś dodatkowe konsekwencje?

    Nie. Jedyną konsekwencją jest strata bezszkodowości na polisie.

    DM

  • 3. Data: 2009-05-27 06:07:28
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    Dziadek Mroz pisze:

    > Nie. Jedyną konsekwencją jest strata bezszkodowości na polisie.
    >
    > DM

    Ale wypłata poszkodowanemy nie nastąpiła z polisy OC, TU odmówiło
    wypłaty i nakazało zapłatę sprawczyni kolizji.

    --
    Reseller

  • 4. Data: 2009-05-27 06:23:23
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl>

    Reseller pisze:
    > Ale wypłata poszkodowanemy nie nastąpiła z polisy OC, TU odmówiło
    > wypłaty i nakazało zapłatę sprawczyni kolizji.

    Hmmm. A ja tak z ciekawości pytam. Czemu odmówili wypłaty
    odszkodowania?? Czy z tego względu, że zwiała z miejsca wypadku??

    --
    Pozdrowienia
    Radek Dobrowolski

  • 5. Data: 2009-05-27 07:17:56
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    Buster pisze:

    > Hmmm. A ja tak z ciekawości pytam. Czemu odmówili wypłaty
    > odszkodowania?? Czy z tego względu, że zwiała z miejsca wypadku??

    Chyba tak, policjant, który przekonywał do przyznania się mówił coś o
    odpowiedzialności, że jeśli się nie przyzna a udowodnią to będzie
    potraktowana jak pijana. Nie wiem ile w tym prawdy.

    --
    Reseller

  • 6. Data: 2009-05-27 08:37:12
    Od: "Dziadek Mroz" <D...@w...pl>

    Sorry niedoczyatałam do końca bo taka jestem rozbiegana.
    Myślę że najważniejsze są okolizności których szczegółów nieznasz.
    Jeśli było to np. na parkingu to przecież mogła nie zauważyć.
    Jeśli sprawa jest większa to musi wziąć papugę i płaować sie z UB

    DM

  • 7. Data: 2009-05-27 10:13:29
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "Buster" <r...@w...p.lodz.pl> napisał w wiadomości

    > Hmmm. A ja tak z ciekawości pytam. Czemu odmówili wypłaty odszkodowania??
    > Czy z tego względu, że zwiała z miejsca wypadku??

    bo takie sa TU.
    Mnie odmowiono wypłaty odszkodowania z AC, bo mówiac w skrócie uznano ze
    ubezpieczenie AC jest dobrowolne i oni nie maja obowiazku wypłaty tegoż.

    jaja normalnie.

    E.

  • 8. Data: 2009-05-27 10:33:24
    Od: spp <s...@o...pl>

    Easy pisze:

    > bo takie sa TU.
    > Mnie odmowiono wypłaty odszkodowania z AC, bo mówiac w skrócie uznano ze
    > ubezpieczenie AC jest dobrowolne i oni nie maja obowiazku wypłaty tegoż.

    Mam wrażenie że ten skrót to raczej Twoja interpretacja.

    --
    spp

  • 9. Data: 2009-05-27 10:45:14
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    > Mam wrażenie że ten skrót to raczej Twoja interpretacja.

    tez bym tak chciała.
    Skróciłam poczatek. sens został. Z reszta odbyła się juz jedna sprawa sądowa
    ( polubowna) w której oni podtrzymuja swoje zdanie.. wiec chyba jednak
    niejest to nadinterpretacja z mojej strony.

    E.

  • 10. Data: 2009-05-27 13:58:40
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 27 Maj, 12:45, "Easy" <e...@m...nospam.org> wrote:

    > Skróciłam poczatek. sens został. Z reszta odbyła się juz jedna sprawa sądowa
    > ( polubowna) w której oni podtrzymuja swoje zdanie.. wiec chyba jednak
    > niejest to nadinterpretacja z mojej strony.

    Zacznijmy od tego co to za firma? Zeby wiedziec od kogo sie trzymac z
    daleka przy AC.

    Pozdrawiam
    Rafal