  • 11. Data: 2016-06-29 21:16:33
    Temat: Re: Zakupy za darmo jeśli Polska będzie w półfinale
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 29 czerwca 2016 20:51:26 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:".
    > Ciekawe ile milionów strat w przybliżeniu odnotuje Media Markt
    > jeśli jutrzejszy mecz przebiegnie nie po myśli tej sieci.
    Myślę że jeszcze wyjdą na plus dzięki reklamie.
    Zwrot przysługuje za niektóre towary zakupione w ciągu chyba 3 konkretnych dni i
    dodatkowo warunek był zarejestrowania zakupu na stronie www promocji.
    Wyłączone zakupy a raty chyba również były.
    Tak więc o milionowych stratach raczej mowy nie ma.

  • 12. Data: 2016-06-29 21:33:17
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-06-29 o 21:04, A. Filip pisze:
    > A ile tych strat odzyskają dzięki reklamie swojej sieci
    > "medialną wrzawą" jak to "stracą" na wierze w polską piłkę skopaną?

    Nie przesadzajmy. Sklep nie dla idiotów nie ma ani dobrej opinii ani
    niskich cen.

    Robią co mogą ale mogą się przejechać :)

  • 13. Data: 2016-06-29 21:55:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości grup
    >Właśnie miałem napisać, że biorąc pod uwagę naszą bieżącą sytuację
    >pomysłodawca tej akcji właściwie już od soboty powinien robić w gacie
    >ze strachu - chyba troszkę "za bardzo" w nas uwierzył i w warunkach
    >promocji zamiast słówka "finał" nierozważnie umieścił "półfinał".
    >Ciekawe ile milionów strat w przybliżeniu odnotuje Media Markt
    >jeśli jutrzejszy mecz przebiegnie nie po myśli tej sieci.

    Niekoniecznie duzo.
    To bylo raptem pare dni, zarobia w pozostale, a bedzie okazja sie
    pochwalic w kolejnychych reklamach.

    A strate odlicza sobie od podatku ... choc ciekawe, co z VAT ...

    J.

  • 14. Data: 2016-06-29 23:01:51
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-06-29 o 21:55, J.F. pisze:

    > Niekoniecznie duzo.
    > To bylo raptem pare dni, zarobia w pozostale, a bedzie okazja sie
    > pochwalic w kolejnychych reklamach.
    >
    > A strate odlicza sobie od podatku ... choc ciekawe, co z VAT ...

    Nie czytałem warunków promocji, ale podejrzewam, że korekta
    ceny będzie do jakiejś symbolicznej złotówki czy grosza,
    i wtedy rozliczą jak promocyjną sprzedaż po 1 grosz czy 1zł.
    Nie bój się - na pewno nie dopłacą :-)

  • 15. Data: 2016-06-30 00:25:56
    Od: mahe <m...@g...pl>

    W dniu 2016-06-02 o 18:55, Piotrek pisze:
    > Media Markt po raz kolejny pokazuje jak mocno wierzy w naszych
    > piłkarzy, kusząc klientów perspektywą zwrotu pieniędzy za zakupy
    > w przypadku awansu Polski do półfinału Euro. Przypuśćmy jednak,

    Wszyscy się tu zastanawiają czy oddadzą lub nie pieniądze natomiast mnie
    zastanawia, czy to przypadkiem nie podchodzi pod gry hazardowe albo
    zakłady bukmacherskie? Taka działalność wymaga jakiś koncesji czy
    zezwoleń zapewne?
    Bo w końcu czym się różni zakład u bukmachera od "zakładu" w Media Markcie?

    No a tak wogóle to z tego co pamiętam, to poprzednia władza zakazała
    hazardu, a obecna również się nie kwapi do zmiany w tym temacie.

    Ktoś mądry mnie oświeci?

    --
    pozdro
    mahe

  • 16. Data: 2016-06-30 06:34:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-30 o 00:25, mahe pisze:

> [...]
    >
    > No a tak wogóle to z tego co pamiętam, to poprzednia władza zakazała
    > hazardu, a obecna również się nie kwapi do zmiany w tym temacie.

    Nie ma tu takich, a co do meritum, to nie sądzisz chyba, aby ten konkurs
    nie był obmyślony od a do z przez mediamarktowych prawników?

    --
    LIwiusz

  • 17. Data: 2016-06-30 06:42:49
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Nie ma tu takich, a co do meritum, to nie sądzisz chyba, aby ten
    > konkurs nie był obmyślony od a do z przez mediamarktowych prawników?

    A ty nie sądzisz że prawnicy się czasem "mylą" choć najczęściej mają rację? :-)

    Prawnicy "z wyższej półki" powinni niemal nigdy "generować na zewnątrz"
    *łatwe* do wychwycenia błędy. Nawet jeśli to okazałoby się nielegalnym
    hazardem (z wysoką karą) to dopiero po wielu latach prawnych przepychanek :-)

    --
    A. Filip
    Nie pożyczywszy - na tydzień gniewu, pożyczywszy - na cały rok. (Przysłowie polskie)

  • 18. Data: 2016-06-30 06:59:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-30 o 06:42, A. Filip pisze:

    > A ty nie sądzisz że prawnicy się czasem "mylą" choć najczęściej mają rację? :-)

    Na pewno rzadziej się mylą niż my tutaj na grupie. Choćby dlatego, że
    wiedzą o czym rozmawiają, a nie tak jak my - flejm już powstał, a nikt
    nawet nie zajrzał do regulaminu konkursu. Ale do wygłaszania zdań o
    niezgodności z prawem to są pierwsi :)

> [...]
    > hazardem (z wysoką karą) to dopiero po wielu latach prawnych przepychanek :-)

    jw.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2016-06-30 08:39:00
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 30 Jun 2016 06:42:49 +0200 (CEST)
    "A. Filip" <a...@b...pl> wrote:

    > A ty nie sądzisz że prawnicy się czasem "mylą" choć najczęściej mają rację? :-)

    A nie przyszło Ci do głowy, że to że sie mylą, to Twoja ocena, a w rzeczywiscości ta
    według Ciebie pomyłka, to dobrze obmyślony rachunek zysków i strat? ;)
    Bo potencjalne zyski przewyższą ewentualną karę i obsługę prawną?
    Prawnicy w takich korpo doradzają, oceniają i rekomendują, jeśli ewentualna kara może
    wynieść bańkę, obsługa prawna drugą, a zyski 10 baniek, to chyba wiadomo jaka będzie
    decyzja zarządu ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 20. Data: 2016-06-30 08:54:55
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Wiesiaczek napisał(a) :

    > Dopiero po kupnie TV Sony 50" okazało się, że wziąłem udział w loterii:)

    Etam, zmarnowałeś szansę. Trzeba było czytać to co po gwiazdce -
    zarejestrować paragon.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1