eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakupy za darmo jeśli Polska będzie w półfinale › Re: Zakupy za darmo jeśli Polska będzie w półfinale
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!mx02.eternal-september
    .org!.POSTED!not-for-mail
    From: "A. Filip" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakupy za darmo jeśli Polska będzie w półfinale
    Date: Wed, 29 Jun 2016 21:04:27 +0200 (CEST)
    Organization: It is for me to know and for you to find out.
    Lines: 42
    Message-ID: <a...@b...pl>
    References: <1...@g...com>
    <57740457$0$12559$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="ab4dc7bf577848bb7cdee4d11d2775b0"; logging-data="6288";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18u3ZAq4yi+bvRAFH3mQd6+"
    X-Face: "L{I_^#-/~^P9lw2-B@:(%PDuXHsDOhyVQ~7_yK)jeoP*lP!^AE;BTmfiX0?8w73%G0*Hgb
    #eU+r|c""StUv*+cu:">^AA3c#M)yVgt_@}}OjJF"PEi=qwv^M~-*G\^$TE`m8>s`<iur'MI+,kMX`
    rB,#G@`]g%Nm]sT$#6=jzYb>_(qP
    Cancel-Lock: sha1:fgy1nMoiCNXmsBq2qZSxPzOAZvo= sha1:zmsHCVFKncJFKE2HD8OiK+eRO7Y=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:756491
    [ ukryj nagłówki ]

    Piotrek <p...@p...onet.pl> pisze:
    > W dniu środa, 29 czerwca 2016 19:24:41 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    >> Użytkownik "Piotrek" napisał 2016-06-02 w wiadomości
    >> >Media Markt po raz kolejny pokazuje jak mocno wierzy w naszych
    >> >piłkarzy, kusząc klientów perspektywą zwrotu pieniędzy za zakupy
    >> >w przypadku awansu Polski do półfinału Euro. Przypuśćmy jednak,
    >> >że organizatorzy promocji będą mieli niesamowitego pecha
    >> >i rzeczywiście dotrzemy do półfinału. Czy w takiej sytuacji
    >> >sieć sklepów rzeczywiście będzie zobligowana do dotrzymania
    >> >swojej obietnicy, czy może szefostwo będzie mogło się od tego
    >> >wykpić, podpierając się modnym stwierdzeniem, że reklama nie stanowi
    >> >oferty handlowej, albo jakimś innym prawniczym bełkotem?
    >>
    >> Jeszcze jeden dobry mecz i mozemy sie dowiedziec :-)
    >>
    >> J.
    >
    > Właśnie miałem napisać, że biorąc pod uwagę naszą bieżącą sytuację
    > pomysłodawca tej akcji właściwie już od soboty powinien robić w gacie
    > ze strachu - chyba troszkę "za bardzo" w nas uwierzył i w warunkach
    > promocji zamiast słówka "finał" nierozważnie umieścił "półfinał".
    > Ciekawe ile milionów strat w przybliżeniu odnotuje Media Markt
    > jeśli jutrzejszy mecz przebiegnie nie po myśli tej sieci. Niezależnie
    > od tego, jak się wszystko potoczy, już chyba nigdy nie będą mieli
    > odwagi wyrwać się z podobną obietnicą (no, chyba że tym razem
    > premiowane będzie już tylko pierwsze, maksymalnie drugie miejsce
    > na całej imprezie). Z ciekawości: czy ktoś z Was zrobił albo
    > zna kogoś, kto skuszony reklamą, zrobił tam w dniach objętych
    > promocją jakieś większe zakupy? Ile zaoszczędzicie w razie
    > naszej jutrzejszej wygranej?

    A ile tych strat odzyskają dzięki reklamie swojej sieci
    "medialną wrzawą" jak to "stracą" na wierze w polską piłkę skopaną?

    Obstawiam że _troszeczkę_ pograją na czas akurat tyle żeby
    "medialna wrzawa" była większa ale "niemal w pełni korzystna".
    Jakoś nie chce postawić _dużo_ że będą chcieli sobie sami zafundować
    dodatkowo wielką reklamę _negatywną_ wyłganiem się z tej promocji.

    --
    A. Filip
    Czyń dobro i rzucaj je do wody. (Przysłowie hinduskie)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1