    From: Gamon' <r...@y...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.praca.dyskusje
    Subject: Zakres obowiazkow a swiadectwo pracy
    Date: Thu, 03 Jan 2002 23:25:43 +0100

    Czesc!

    Poniewaz po raz pierwszy dostane swiadectwo pracy, wiec nie bardzo wiem,
    jak totoj wyglada, ale zakladam, ze musi tam tez byc cos na temat
    pelnionych przeze mnie obowiazkow I tu moje pytanie: czy na siwadecwtiwe
    pracowdwaca ma obowiazek umiescic WSZYSTKO, co bylo wpisane w zakres
    moich obowaizkow? Czy moge sie nie zgodzic (nie odebrac swiadectwa z
    firmy, dopoki nie poprawia/zarzadac nowego/procesowac sie przed sadem
    pracy), jesli uznam, ze jest za malo (w koncu postawili przede mna takie
    nie inne zadania, z tego mnie rozliczali i chce miec to uwzglednione).

    Pozdrawiam,
    robal.

    PS> Odp. najchetniej odbiore na priva, bo mam bardzo utrudnione
    zciaganie news'oof.