  • Data: 2002-01-03 22:25:43
    Temat: Zakres obowiazkow a swiadectwo pracy
    Od: Gamon' <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc!

    Poniewaz po raz pierwszy dostane swiadectwo pracy, wiec nie bardzo wiem,
    jak totoj wyglada, ale zakladam, ze musi tam tez byc cos na temat
    pelnionych przeze mnie obowiazkow I tu moje pytanie: czy na siwadecwtiwe
    pracowdwaca ma obowiazek umiescic WSZYSTKO, co bylo wpisane w zakres
    moich obowaizkow? Czy moge sie nie zgodzic (nie odebrac swiadectwa z
    firmy, dopoki nie poprawia/zarzadac nowego/procesowac sie przed sadem
    pracy), jesli uznam, ze jest za malo (w koncu postawili przede mna takie
    nie inne zadania, z tego mnie rozliczali i chce miec to uwzglednione).

    Pozdrawiam,
    robal.

    PS> Odp. najchetniej odbiore na priva, bo mam bardzo utrudnione
    zciaganie news'oof.