    From: Izza <i...@b...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakres Obowiazkow
    Date: Wed, 28 Jul 2004 21:31:59 +0200

    Hanskie wrote:

    > Użytkownik "Bogdan iBogdan" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Może się mylę ale ja bym nie zwracał uwagi na to.
    > Zakładając że przez zwiększenie obowiązków odpowiadasz za życie innych to
    > przypadku śmierci któregoś z nich można by próbować się ratować tym że to
    > nie było w twoim zakresie obowiązków ?
    > Ciekawe czy byłaby to dobra linia obrony ?
    tak.
    w pewnym warszawskim wydawnictwie, ktos nie dostal dyscyplinarnego wpisu
    tylko dlatego, ze nie mial oficjalnej listy obowiazkow - a pracownik sporo
    wczesniej o nia prosil szefostwo i jej nie dostal (zwolnienie pracownika
    bylo spowodowane zlym humorem szefostwa).
    Sami ubili sobie bicz:)

    Pozdrawiam
    Iza
    --