  • 1. Data: 2006-05-23 22:33:11
    Temat: Zakaz zakupu na wynos lodow i ciasta.
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    W Wadowicach na czas pobytu papieza w tym miescie zakaz jak w temacie.
    Czy was zupelnie popie....o?
    To pytanie do ustanawiajacych te poj....e zakazy.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 2. Data: 2006-05-23 23:08:44
    Temat: Re: Zakaz zakupu na wynos lodow i ciasta.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jacek23 [###j...@p...pl.###] napisał:

    > W Wadowicach na czas pobytu papieza w tym miescie zakaz jak w
    temacie.

    Jest to zapewne jakieś tam prawo miejscowe. Przy czym moim zdaniem
    bezsensowne z praktycznego punktu widzenia. Klient poprosi o
    zapakowanie owego loda czy ciastka w cukierni, po czym go na ulicy - a
    nawet zaraz po odejściu od okienka jeszcze w cukierni rozpakuje
    (rozwinie z papierka) i zje. Albo powie, by mu dano w kubeczku do
    spożycia na miejscu, a następnie wyjdzie z cukierni. Jaki to ma sens?
    Moim zdaniem żaden i twórca tego zakazu - jeśli brzmi on tak, jak
    napisałeś, bo nie chce mi się sprawdzać - po prostu się zbłaźnił i
    tyle.

  • 3. Data: 2006-05-23 23:41:44
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Pewnie dostanie mandat jesli wyjdzie z tym.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 4. Data: 2006-05-24 08:16:36
    Temat: Odp: Zakaz zakupu na wynos lodow i ciasta.
    Od: "bubu" <j...@t...pl>

    To raczej straż miejska będzie mogła cmoknąć w dupę wrednego zjadacza lodów
    , który to obraził w tym nawiedzonym kraju czyjeś uczucia religijne. A potem
    ta ciemna straż wystąpi do Sądu z wnioskiem o karę śmierci dla bezbożnika.
    Bo lody to w tym świętym mieście to powinno się lizać wyłącznie na
    kolanach.I w miejscach wyznaczonych.
    Amen.
    Pomysł gorąco polecam władzom tego ___ miasta .Pomysł daję darmo.Rezygnuję
    z tantiem i innych należności w tym w lodach.
    =============

    --
    " Być wolnym , to móc nie kłamać " . - A . Camus

  • 5. Data: 2006-05-24 10:25:45
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    Dnia 23.05.2006 Jacek23 <j...@p...pl> napisał/a:

    > W Wadowicach na czas pobytu papieza w tym miescie zakaz jak w temacie.
    > Czy was zupelnie popie....o?
    > To pytanie do ustanawiajacych te poj....e zakazy.

    Czy ja wiem, czy to nie jakaś plotka?
    W Biuletynie Informacji Publicznej powiatu wadowickiego nic o tym
    znaleźć nie można. --> http://42.pl/u/iQN

    --
    Tomasz Trystula