  • 1. Data: 2006-05-23 22:18:49
    Temat: Wpis do KRS - zaginiony dokument
    Od: "tow.zwierz" <t...@g...com>

    Witam

    Mam pytanie do listowiczów dotyczące postępowania rejestrowego.
    Przeszukałem już archiwa listy i niestety nie udało mi się
    odnaleźć na nie odpowiedzi.

    Stan faktyczny: W marcu zostałem sekretarzem stowarzyszenia
    (organizacji studenckiej), do moich obowiązków nalezy zajmowanie się
    sprawami statutowymi organizacji. W związku z tym niezwłocznie
    złożyłem wniosek o wpis do KRS nowych członków zarządu. Sąd
    zwrócił wniosek wskazując, że w aktach brakuje jednego dokumentu.
    Okazało się, ze mój poprzednik zostawił mi niespodziankę - zgubił
    orginał listy obecność z jednego z walnych zgromadzeń członków,
    jednocześnie do składanych przez siebie dokumentów załączył jej
    kserokpie. Sąd w uzasadnieniu wskazał, że powinienem złożyć
    orginał brakującej listy obecności.

    Co zrobić w tej sytuacji??