  • 21. Data: 2006-05-02 15:16:16
    Temat: Re: Zakaz organizowania maratonu w srodku miasta
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

    news:1304738.l31r3eYUQg@olgierd.wordpress.com...
    > Przeczytałem i zrozumiałem, że poniosłeś wskutek organizacji maratonu
    > szkodę. Ale wychodzi na to, że jesteś po prostu niezadowolonym
    > pieniaczem - ot tak sobie chcesz zlikwidować maraton, teraz ja Ci
    > przeszkadzam. Żałosne.

    Pisz w innym wątku, tak żeby Alwik nie musiał Cię czytać ;)
    pozdrawiam

  • 22. Data: 2006-05-03 11:59:34
    Od: "Alwik" <a...@o...pl>

    > Pisz w innym wątku, tak żeby Alwik nie musiał Cię czytać ;)

    Dokladnie tak!

    Alwik

  • 23. Data: 2006-05-03 12:29:48
    Od: "Alwik" <a...@o...pl>

> [...]
    > szkodę. Ale wychodzi na to, że jesteś po prostu niezadowolonym
    > pieniaczem - ot tak sobie chcesz zlikwidować maraton, teraz ja Ci

    jesli w slowach cytuje:
    --
    Czy istnieje jakas prawna mozliwosc oddolnej inicjatywy zakazujacej
    organizacji maratonu przez srodek miasta? Czy mozna zebrac jakies podpisy,

    odczytales to ze chce wystepowac o odszkodowanie to gratuluje czytania ze
    zrozumieniem!

    Co do pieniactwa - prosilem zeby nie zmianiac w mojego watku na dyskusje o
    maratonie - gdybym chcial sie popienic nad maratonem odzywalbym sie w watku
    na reginalnej wroclaw. Niestety oczywiscie czytajacy musieli wlaczyc swoje
    trzy gorsze wogole nie zwiazane z tematem i ignorujace moja prosbe. Jak
    zwykle z kilkunastu odpowiedzi tylko 1-2 byly na temat - ty oczywiscie
    zamiast odpowiedziec na pytanie wolisz od razu ocenic pytajacego, wiesz o
    nim wszystko, poznales ze jest pieniaczem (jaka szkoda zdemaskowano mnie!) i
    skladasz mi zyczenia - coz typowy przyklad szacunku do drugiego czlowieka na
    newsach. Szkoda slow, dla mnie to jest EOT i nie odpowiem juz na zaden twoj
    uprzejmy post.

    Alwik