  • 1. Data: 2006-04-23 20:06:10
    Temat: Jako pokrzywdzony
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Czy jako osoba pokrzywdzona, mogę ubiegać się o uzasadnienie wyroku w
    sprawie karnej?

  • 2. Data: 2006-04-23 20:24:44
    Temat: Re: Jako pokrzywdzony
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Critu <k...@w...pl> napisał(a):

    > Czy jako osoba pokrzywdzona, mogę ubiegać się o uzasadnienie wyroku w
    > sprawie karnej?

    Tylko jesli wystepowałeś w charakterze oskarżyciela posiłkowego.

  • 3. Data: 2006-04-23 20:25:09
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Czy jako osoba pokrzywdzona, mogę ubiegać się o uzasadnienie wyroku w
    > sprawie karnej?

    Jeśli nie byłaś oskarżycielką posiłkową, to nie możes za wyjątkiem sytuacji
    gdy Sąd wydał wyrok warunkowo umarzający postępowanie na posiedzeniu.
    No ale jeśli bardzo chcesz uzasadnienie, możesz dowiedzieć się od prokuratora
    który prowwadził sprawę czy będzie występował o uzasadnienie ;]

    pzdr
    mk