  • 1. Data: 2006-04-23 20:41:50
    Temat: Prawo autorskie a artykuły i opracowania techniczne wystawione na WWW.
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Jak to jest z artykułami naukowymi oraz opracowaniami technicznymi,
    które są udostępniane np. przez serwis Citeseer? Czy trzeba mieć
    dodatkowo zgodę właściciela praw autorskich do takiego dokumentu,
    aby móc go pobrać i czytać na swoim komputerze? Jak wygląda
    sprawa z drukowaniem i dalszą dystrybucją takich dokumentów?

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 2. Data: 2006-04-23 20:44:44
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    p...@g...pl (Piotr Dembiński) writes:

> [...]
    > aby móc go pobrać i czytać na swoim komputerze? Jak wygląda sprawa
    > z drukowaniem i dalszą dystrybucją takich dokumentów?

    Ach, dodam jeszcze -- żebyście mnie nie wzięli za dziwaka, który 'się
    czepa' -- że np. taki serwis Safari wydawnictwa O'Reilly udostępnia
    swoje zbiory na warunkach ściśle określonych w umowie licencyjnej.
    Zastanawiam się właśnie, jak to jest 'by default', jak nie ma żadnej
    umowy licencyjnej.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl