  • 1. Data: 2006-04-23 21:11:10
    Temat: Re: Zakaz organizowania maratonu w srodku miasta
    Od: KtosTam <k...@t...ue>

    Alwik napisał(a):
> [...]
    > zorganizowac referendum, itp itd. Jakie sa mozliwosci prawne?
    >
    > Pytam o to gdyz wroclawskie wladze funduja nam corocznie maraton, ktory
    > paralizuje miasto w niedziele od godziny okolo 9 do 14, policja nie wpuszcza
    > nawet na parking polozony 200m od blokady stojacej na skrzyzowaniu, nie
    > dziala na nich tlumaczenie o koniecznosci podwiezienia osoby, ktora ma chora
    > noge i nie moze chodzic (chyba by trzeba jechac karetka).
    >
    > Z gory dzieki za odpowiedzi na moje pytanie - prosilbym tylko aby nie
    > przerodzilo sie ono w dyskusje o popieranie/nie popieraniu maratonu :-)

    Najpierw należałoby umieć ustawić sobie czas na komputerze i
    pytać......pytać....

  • 2. Data: 2006-04-23 22:04:45
    Temat: Zakaz organizowania maratonu w srodku miasta
    Od: "Alwik" <a...@o...pl>

[...]

    Pozdrowienia
    Alwik
    www.akwarele.com

  • 3. Data: 2006-04-24 05:00:46
    Od: "Grzesiex" <x...@x...pl>

    Chyba nie chcesz zakazywać maratonu który odbywa się raz w roku przez
    5 godzin dlatego że akutrat w tym czasie chcesz kogoś podwieźć??
    Zastanów sie, nie lepiej pogadać wcześniej z policją i uzyskać
    zezwolenie na wjazd skoro już musisz akurat w tym czasie tam jechać?
    Wszak o terminie maratonu wiadomo duzo wcześniej i można chyba
    zrezygnować raz w roku z jazdy samochodem.
    Grzesiex

  • 4. Data: 2006-04-24 05:11:51
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Grzesiex napisał(a):

    > Chyba nie chcesz zakazywać maratonu który odbywa się raz w roku przez
    > 5 godzin dlatego że akutrat w tym czasie chcesz kogoś podwieźć??

    Najwyraźniej chce. Pewnie w świątecznym ubraniu ma też granaty ;P

    j.

    http://tinyurl.com/dpuad (kto pierwszy kliknie ten głupi)

  • 5. Data: 2006-04-24 06:31:06
    Od: "Leszek" <l...@p...fn>

    Użytkownik "Grzesiex" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
    > Chyba nie chcesz zakazywać maratonu który odbywa się raz w roku przez 5 godzin
    > dlatego że akutrat w tym czasie chcesz kogoś podwieźć?? Zastanów sie......

    ...czy trasa maratonu nie mogłaby biec na przedmieściach, na terenach lasku
    podmiejskiego, itp. ?

    Pzdr
    Leszek

  • 6. Data: 2006-04-24 06:38:38
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...fn> napisał w wiadomości
    > ...czy trasa maratonu nie mogłaby biec na przedmieściach, na terenach lasku
    > podmiejskiego, itp. ?

    może go wogóle nie być żadnych imprez blokujących ruch
    po co miasto też stara sie o mistrzostwa europy w piłce nożnej i o inne imrezy
    skoro ktoś nie bedzie mógł dojechać do marketu w niedziele?
    jak ktoś tego nie rozumie po co są takie imprezy to współczuje

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2006-04-24 07:37:18
    Od: "Leszek" <l...@p...fn>

    Użytkownik "gasper" <g...@p...comp> napisał w wiadomości

    > może go wogóle nie być żadnych imprez blokujących ruch
    > po co....

    ....no właśnie, po co histeryzujesz??
    Przejemniej biega się po terenach rekreacyjnych niż ulicach śródmiejskich. Można
    zorganizować bieg np. wokół miasta. i już mamy bez problemu ileś tam tysięcy
    wk.... ch mieszkańców mniej.

    Pzdr
    Leszek

  • 8. Data: 2006-04-24 08:23:15
    Od: "alwik" <a...@o...pl>

    Szanowni Panowie, jak juz macie do mnie jakies zarzuty to najpierw czytajcie
    ze zrozumieniem - pytalem o mozliwosci prawne, jesli chcecie dyskutowac p
    maratonie to sobie zalozcie oddzielny watek...

    Alwik

    PS. Bo was tym granatem potraktuje ;)

  • 9. Data: 2006-04-24 10:57:03
    Od: tarcamion <t...@t...pe-el>

    Alwik napisał(a):
> [...]
    >
    > Z gory dzieki za odpowiedzi na moje pytanie - prosilbym tylko aby nie
    > przerodzilo sie ono w dyskusje o popieranie/nie popieraniu maratonu :-)

    A chodzi o środek geometryczny, wyznaczony według zagęszczenia zabudowy,
    czy może oznaczony jakimś znakiem? Jak taki środek wyznaczysz?

  • 10. Data: 2006-04-24 14:04:37
    Od: "alwik" <a...@o...pl>

    > A chodzi o środek geometryczny, wyznaczony według zagęszczenia zabudowy,
    > czy może oznaczony jakimś znakiem? Jak taki środek wyznaczysz?

    Tarcomion, przeczytaj jeszcze raz moje pytanie i sprobuj na TO pytanie
    odpowiedziec, jak chcesz zadac wlasne o wyznaczanie srodka zaloz nowy
    watek!!!!

    Alwik

    PS. Ludzie, jak nie chcecie odpowiedziec na MOJE pytanie tylko jakies INNE
    to piszcie odpowiedzi w innym watku/grupie - nie bede ich musial czytac!