  • 1. Data: 2006-04-23 20:33:08
    Temat: Nietypowe - sprawa dot. zwierzat
    Od: "Taptuś" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    moj znajomy ostatnio mial nieprzyjemne doswiadczenie. jego corce zmarla
    swinka morska,
    jako ze dziesko male postanowili ja zakopac i poszli z nia do parku (gdyz
    nie maja dzialki)
    a tam na nich jakis koles z pyskiem ze robia to niezgodnie z prawem itd.

    i tu pojawia sie moje pytanie - czy jest jakas ustawa regulujaca zakopywanie
    martwych zwierzat:
    pozwalajaca to czynic w konkretnych miejscach val zakazujaca ?

    pozdrawiam
    Taptuś

  • 2. Data: 2006-04-24 05:52:44
    Temat: Re: Nietypowe - sprawa dot. zwierzat
    Od: "Adam Gramowski" <g...@g...com>

    Nie jestem specjalista, ze koles to jakis idiota i nie warto sie
    takimi przejmowac.

  • 3. Data: 2006-04-24 22:10:58
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > a tam na nich jakis koles z pyskiem ze robia to niezgodnie z prawem itd.

    Jest to niezgodne z prawem, cos tam o zapobieganiu epidemiom itd. Martwe
    zwierzeta nalezy "utylizowac" ;-) Najlepiej zadzwon do weterynarza i dopytaj
    sie - kazdy powinien wiedziec.

    Pozdrawiam,

    Tiger