  • 181. Data: 2006-02-19 20:55:16
    Temat: Re: Zakaz + "Nie dotyczy mieszkańców"
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    castrol napisał(a):
    > Nie musi tam mieszkac, moze byc mieszkancem nawet innego miasta - jest
    > napisane jak wol "nie dotyczy mieszkancow" widzisz aby tam bylo
    > sprecyzowane jakich mieszkancow?
    Jak wykazałem (logicznie myślący nie powinni mieć problemów ze
    zrozumieniem) nawet sprecyzowanie, że chodzi o mieszkańców budynku X
    niczego nie zmienia bo i tak nie ma jednoznacznej definicji na gruncie
    języka potocznego kogo nazywamy mieszkańcem, a kogo już nie. A ponieważ
    nie istnieje prawna definicja pojęcia mieszkańca zakaz nie powinien być
    sankcjonowany prawnie.
    A poza tym to ja nadal czuję się (i uważam, że jestem a przynajmniej
    bywam) mieszkańcem tego osiedla. Na podstawie czego ktokolwiek odmówi mi
    takiego prawa? :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    "Oczko mu odpadło, Panie Kierowniku! Temu misiu..."