  • 1. Data: 2006-02-12 16:58:24
    Temat: Policjant zwolniony po samob?jstwie na jego dy?urze
    Od: late <w...@b...com.pl>

    PAP, ML /15:31

    Policjant zwolniony po samob?jstwie na jego dy?urze

    Szef warmi?sko-mazurskiej policji zwolni? dy?urnego policjanta, kt?ry pe?ni? s?u?b? w
    Bartoszycach w dniu, gdy w tamtejszym areszcie policyjnym pope?ni? samob?jstwo
    zatrzymany w nim m??czyzna.
    Informacj? o zwolnieniu policjanta poda?a Ma?gorzata Roli?ska z zespo?u prasowego
    Komendy Wojew?dzkiej Policji w Olsztynie.

    Szef tamtejszej policji Krzysztof Stara?czak zwolni? funkcjonariusza ze s?u?by z
    dniem 13 lutego. Wyniki post?powania wyja?niaj?cego, kt?re ma potrwa? do 15 lutego,
    przekazane zostan? prokuraturze. Ustalono ju?, ?e kamera monitoruj?ca pomieszczenie
    dla os?b zatrzymanych by?a sprawna i dzia?a?a.
    REKLAMA Czytaj dalej

    9 lutego 47-letni m??czyzna, zatrzymany w areszcie, powiesi? si? na kracie
    zabezpieczaj?cej okno. Pos?u?y? si? sznurkiem prawdopodobnie wyci?gni?tym ze
    ?ci?gacza spodni od dresu. Mimo reanimacji podj?tej przez policjant?w i pogotowie
    ratunkowe, m??czyzna zmar?.

    "Jest dla mnie niedopuszczalny taki spos?b przeszukania zatrzymanego, podczas kt?rego
    pozostawia mu si? przedmiot s?u??cy do zamachu na jego ?ycie" - stwierdzi?
    Stara?czak.

    M??czyzna znalaz? si? w areszcie po tym, gdy po pijanemu - w chwili zatrzymania ponad
    2,5 promila alkoholu w organizmie - wszcz?? awantur? ?on?.

    W lipcu ubieg?ego roku g?o?na sta?a si?, z powodu zaniedba? warmi?sko-mazurskich
    policjant?w, sprawa linczu na 60-letnim recydywi?cie we W?odowie. Mieszka?cy
    ?miertelnie pobili m??czyzn?, gdy? - jak twierdzili - biega? z maczet? po wsi i
    grozi? im ?mierci?. Powiadomieni o zagro?eniu policjanci zlekcewa?yli konieczno??
    interwencji.

    Przed S?dem Rejonowym w Olsztynie toczy si? proces dw?ch policjant?w z Dobrego Miasta
    oskar?onych w tej sprawie o zaniedbanie obowi?zk?w s?u?bowych. Nie pracuj? ju? w
    policji.

  • 2. Data: 2006-02-12 17:59:41
    Od: Leszek <l...@p...fm>

    late napisa?(a):

    > PAP, ML /15:31
    >

    > Policjant zwolniony po samob?jstwie na jego dy?urze

    Co to za kodowanie? Srasz na dywan w gos'ciach?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 3. Data: 2006-02-13 12:07:56
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    >Srasz na dywan w gos'ciach?

    prostak

  • 4. Data: 2006-02-13 14:59:50
    Od: maciek <m...@s...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > prostak

    pustak i prostownik

  • 5. Data: 2006-02-16 18:18:58
    Od: "Tomek" <t...@u...edu.pl>

> [...]
    > s?u?b? w Bartoszycach w dniu, gdy w tamtejszym areszcie policyjnym pope?ni?

    Generalnie - bylo przeklamanie. Policjant zlozyl wniosek o przeniesienie na
    emeryture, a komendant zgodzil sie na to. Swoja droga tez chcialbym tak. Nabroje
    - uciekam i dalej dostaje szmal...
    Najnowsze informacje - wewnetrzne sledztwo KWP nie wykazalo nieprawidlowosci w
    pracy funkcjonariuszy.
    Tomek

  • 6. Data: 2006-02-17 02:32:25
    Od: car <g...@l...com>

    On 16 Feb 2006 19:18:58 +0100
    "Tomek" <t...@u...edu.pl> wrote:

> [...]
    > - uciekam i dalej dostaje szmal...
    > Najnowsze informacje - wewnetrzne sledztwo KWP nie wykazalo nieprawidlowosci w

    Czyli sledzili samych siebie i mimo naruszenia elementarnych obowiazkow nic nie bylo.

    Czy Kutas Gardocki zaklepal te sprawe jak Sokolowskiego?