  • 11. Data: 2012-09-15 15:54:01
    Temat: Re: Zadzwonił dziennikarz do sędziego i podszył sie...
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 14.09.2012 08:24, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) pisze:
    > temat mielony w mediach o prowokacji itd itd itd
    >
    > ale tak własciwie, to jak sędzia powinien się zachować ?

    Pytanie dobre, odpowiedz niejasna. Dokładna analiza wskazuje, że
    prowokatorzy wcięli się w wymianę telefonów, organizowanie spotkań, o
    których mieli jakieś info. Wiec mamy tu wskazówkę, że to jest stała
    praktyka a "premierowi się nie odmawia"

  • 12. Data: 2012-09-15 16:37:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 14 Sep 2012, Maciek wrote:

    > Czy my już płacimy jakieś odszkodowania za walkę z dopalaczami,

    Nie wiem, ale chyba na razie jest faza "ciszy".
    Procesy skarbowe, szczególnie o duże kwoty, trwają ładnych parę lat.

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2012-09-15 19:22:53
    Od: m <m...@g...com>

    > Nie wiem, ale chyba na razie jest faza "ciszy".
    > Procesy skarbowe, szczególnie o duże kwoty, trwają ładnych parę lat.

    Ciekawi mnie, czy to w ogóle pomogło na problem dopalaczy?

    Bo to że nie słychać ... o niczym nie znaczy. W o dopalaczach zaczęło
    być głośno tuż przed Zdecydowanym Ruchem Szeryfa, a problem ponoć
    istniał od kilku lat.

    p. m.