  • 1. Data: 2012-09-14 08:42:23
    Temat: Powiadomienie pracodawcy o przestępstwie pracownika.
    Od: m...@g...com

    Witam,
    pewien jegomość dokonał kradzieży w moim lokalu. Został ukarany przez Policję
    mandatem oraz naprawił szkodę. Wyraził skruchę itp. Jednak mnie to nie przekonuje i
    chciałbym o tym zdarzeniu poinformować jego pracodawcę.

    Mam pytanie - czy mogę coś takiego zrobić? Złodziej nie będzie zadowolony - czy jeśli
    będzie chciał "odwetu", to mi coś grozi? A może mogę zupełnie legalnie (w końcu nie
    będzie to pomówienie, ani powiedzenie nieprawdy) o tym powiedzieć?

    Pomijam kwestie moralne takiego czynu (trochę jestem już zdesperowany). Z góry
    dziękuję za odpowiedzi!

    M.

  • 2. Data: 2012-09-14 10:33:18
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-09-14 08:42:23 +0200, m...@g...com said:

> [...]
    > jego pracodawcę.
    >
    > Mam pytanie - czy mogę coś takiego zrobić?

    Możesz. Możesz powiadomić: komitet blokowy, panią z magla,
    Monikę Olejnik, pracodawcę, żonę, kolegę ze szkoły...
    Z wszystkimi tego konsekwencjami.

    > czy jeśli będzie chciał "odwetu", to mi coś grozi?

    Jeśli będzie chciał odwetu, to grozi ci odwet.

    > Pomijam kwestie moralne takiego czynu

    I słusznie, bo to nie ta grupa.

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2012-09-14 11:10:56
    Od: KJ <h...@o...pl>

    W dniu 2012-09-14 08:42, m...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > Pomijam kwestie moralne takiego czynu (trochę jestem już zdesperowany). Z góry

    powiadom, bardzo dobrze, też bym tak zrobił, o kwestie prawne też jestem
    ciekawy, nie słuchaj innych, pamiętaj że jesteśmy w mniejszości bo
    polska to kraj złodziei i cwaniaków