  • 1. Data: 2002-02-02 17:42:46
    Temat: Zabranie niezaplaconego towaru
    Od: "Qba" <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    sprzedalem pewnemu "klientowi" zestawy komputerowe (faktura - 2 tygodnie
    termin zaplaty), minelo juz sporo czasu a ja pieniedzy nie widze, owszem
    jakas ich czesc wplynela jako zaliczka - ale to wszystko. "Klient" mowi ze
    one chce mi zaplacic tylko ma przejsciowe klopoty i obiecuje mi pieniadze z
    tygodnia na tydzien - i tak minelo ponad 8 miesiecy. Teraz mam pytanko,
    chce sporzadzic umowe porozumienie w ktorym "klient" zobowiaze sie do splaty
    zadluzenia w okreslonym terminie, jezeli nie wywiaze sie ze splaty pozostala
    czesc dlugu rozliczymy sprzetem komputerowym, wartosc sprzetu ustalamy na
    40% ceny zakupu;
    czy przy takiej umowie "klient" moze robic problemy z zabraniem mu sprzetu
    jezeli nie zaplaci, czy moze jakas inna propozycja rozwiazania takiego
    problemu.

    Z gory dziekuje za rady