eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZabranie niezaplaconego towaru › Zabranie niezaplaconego towaru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Qba" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zabranie niezaplaconego towaru
    Date: Sat, 2 Feb 2002 18:42:46 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 19
    Sender: j...@p...onet.pl@195.94.203.226
    Message-ID: <a3h8dj$lct$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.94.203.226
    X-Trace: news.onet.pl 1012671731 21917 195.94.203.226 (2 Feb 2002 17:42:11 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 2 Feb 2002 17:42:11 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2919.6700
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2919.6700
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:82811
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    sprzedalem pewnemu "klientowi" zestawy komputerowe (faktura - 2 tygodnie
    termin zaplaty), minelo juz sporo czasu a ja pieniedzy nie widze, owszem
    jakas ich czesc wplynela jako zaliczka - ale to wszystko. "Klient" mowi ze
    one chce mi zaplacic tylko ma przejsciowe klopoty i obiecuje mi pieniadze z
    tygodnia na tydzien - i tak minelo ponad 8 miesiecy. Teraz mam pytanko,
    chce sporzadzic umowe porozumienie w ktorym "klient" zobowiaze sie do splaty
    zadluzenia w okreslonym terminie, jezeli nie wywiaze sie ze splaty pozostala
    czesc dlugu rozliczymy sprzetem komputerowym, wartosc sprzetu ustalamy na
    40% ceny zakupu;
    czy przy takiej umowie "klient" moze robic problemy z zabraniem mu sprzetu
    jezeli nie zaplaci, czy moze jakas inna propozycja rozwiazania takiego
    problemu.

    Z gory dziekuje za rady
    Pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1