  • 1. Data: 2002-02-02 16:35:53
    Temat: Sieć osiedlowa.
    Od: "Jacek \"Merlin\" Masiulaniec" <m...@s...pl>

    Witam.

    Nie wiem, czy piszę do dobrej grupy, ale mniejsza z tym. Czy ktoś z Was wie, jak
    prawo ma się do wieszania kabli nad ulicą? Mam zamiar połączyć się z kumplem,
    który mieszka w domku naprzeciwko (sam też mieszkam w domku), ale nie wiem, czy
    władze miasta (lub jakieś inne władze) miały by coś przeciwko?

    pozdrawiam
    Merlin

  • 2. Data: 2002-02-04 01:16:50
    Temat: Re: Sieć osiedlowa.
    Od: "lume" <i...@f...prv.pl>

    daj se chłopie luzu. nikt nie chodzi i nie sprawdza czy gdzies wisi lewy czy
    prawy kabel
    Wszelkie władze ci zabronią takich manewrów, a tak nikt nie bedzie wiedzial
    i nie bedzie węszył.

    Użytkownik "Jacek "Merlin" Masiulaniec" <m...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:a3h4r0$4h2$3@news.tpi.pl...

  • 3. Data: 2002-02-04 09:58:21
    Od: "Jacek \"Merlin\" Masiulaniec" <m...@s...pl>

> [...]
    > prawy kabel
    > Wszelkie władze ci zabronią takich manewrów, a tak nikt nie bedzie wiedzial

    No tak, ale może znajdzie się jakiś "życzliwy" i doniesie :-(

    pozdr.
    Merlin