  • 1. Data: 2002-02-02 12:53:18
    Temat: Prawo jazdy
    Od: "Cartman" <m...@g...pl>

    Mam małe pytanko myśle że ta grupa jest odpowiednia :)))

    Urodziłem się 13 czerwca 1985r. i chce zdawać na prawo jazdy. Jak wiemy
    ustawa o podniesieniu wieku do 18 wchodzi w życie 1 czerwca. I tu jest
    problem nie wiem czy bede mógł zdawać. Przecież na kurs moge się zapisać już
    13 marca! Prosze o pomoc :)))

    --
    <^><^><^><^><^><^>
    ...::: CARTMAN :::...

  • 2. Data: 2002-02-02 15:28:28
    Temat: Re: Prawo jazdy
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Sat, 2 Feb 2002, Cartman wrote:

    > Urodziłem się 13 czerwca 1985r. i chce zdawać na prawo jazdy. Jak wiemy
    > ustawa o podniesieniu wieku do 18 wchodzi w życie 1 czerwca. I tu jest
    > problem nie wiem czy bede mógł zdawać.

    Z tego co wynika z http://www.naukajazdy.vis.pl/faq.htm, jeśli przystąpisz
    do kursu przed 1 czerwca, będziesz mógł zdawać. Pamiętaj że od 1 lipca
    egzamin teoretyczny[1] przeprowadzany jest komputerowo[2].

    > Przecież na kurs moge się zapisać już 13 marca!

    Na kurs może zapisać się nawet przedszkolak, ale jego ukończenie nie jest
    równoznaczne z dopuszczeniem do egzaminu.

    [1] Szkoda że nie praktyczny... Szkolenie kierowców na Quarantine i
    Nascarze, to by było coś ;)
    [2] Chyba że pokażesz przeciwskazania od lekarza.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting

  • 3. Data: 2002-02-03 08:16:49
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> napisał:

    >jeśli przystąpisz do kursu przed 1 czerwca
    1 czerwca też się 'załapie' :-)

    >Na kurs może zapisać się nawet przedszkolak
    Nie może !
    Najwczesniej 3 miesiace przed wymaganym wiekiem (za wyjątkiem uczniów
    szkoly, której program przewiduje szkolenie osób ubiegajacych się o
    prawo jazdy).

    [no coment]

    Artur Golański

  • 4. Data: 2002-02-03 12:51:55
    Od: z...@s...pl

    Dnia Sun, 03 Feb 2002 08:16:49 GMT, A...@k...net.pl (Artur Golański)
    napisaBe[:

> [...]
    uczniów
    > szkoly, której program przewiduje szkolenie osób ubiegajacych się o

    Osoba ktora ukonczyla szkolenie przed dniem 1 czerwca 2002
    lub w dniu 1 czerwca 2002 w nim uczestniczy uwaza sie za spelniajaca
    wymagania okreslone w art. 90 ust 2 pkt 3 ustawy o ktorej mowa w art 1

    Zygmunt Skalny z...@s...pl

  • 5. Data: 2002-02-04 17:56:35
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    z...@s...pl napisał:

    >lub w dniu 1 czerwca 2002 w nim uczestniczy uwaza sie za spelniajaca
    Po co cytujesz caly mój post ?
    Powtórzyłes to, co w nim juz podałem.

    Artur Golański