  • 1. Data: 2002-02-02 17:23:14
    Temat: ustawa - gdzie znajdę?
    Od: "Monika" <m...@i...pl>

    Poszukuję (na wczoraj) ustawy o działalnosci gospodarczej - nie wiem
    dokładnie czy to tak brzmi.

    Poza tym informacji na temat rozróznienia jakie to małe, srednie i duże
    przedsiebiorstwa (Nie wiem czy to jest w w/w ustawie)

    Prosze o pomoc!!
    (pilnie potrzebne więc pozycje książkowe czy prasowe nie wchodzą w rachubę -
    nie zdążę zdobyć)

    Z góry dzięki

    --
    Monika
    GG1199136

  • 2. Data: 2002-02-02 17:34:32
    Temat: Re: ustawa - gdzie znajdę?
    Od: "Monika" <m...@i...pl>

    Odwołuję alarm! :)
    Znalazłam!

    A gdyby ktoś tez przypadkiem szukał to proszę:
    http://www.gofin.pl/p_a.php?id_temat_html=14019&id_p
    unkt=45

    Monika

  • 3. Data: 2002-02-03 19:32:47
    Od: "dosia,w" <d...@w...pl>

    Podejżewam, że wszystkie potrzebne informacje najprościej znajdziesz w
    Kodeksie Spółek Handlowych. Nie musisz czytać przecież całej książki tylko
    fragmnty, które cię interesją. Zaręczam cię, żę jest napisany przystępniej
    niż ustawy, one zresztą również się w nim znajdują.
    Jest rozróznienie na małe i średnie firmy. Mała to te, które zatrudniają
    poniżej 50 osób, a średnich już nie pamiętam.
    pozdrawiam Dorota

  • 4. Data: 2002-02-04 21:35:56
    Od: "dosia,w" <d...@w...pl>

    Podejżewam, że wszystkie potrzebne informacje najprościej znajdziesz w
    Kodeksie Spółek Handlowych. Nie musisz czytać przecież całej książki tylko
    fragmnty, które cię interesją. Zaręczam ci, żę jest napisany przystępniej
    niż ustawy, one zresztą również się w nim znajdują.
    Jest rozróznienie na małe i średnie firmy. Małe to te, które zatrudniają