  • 1. Data: 2004-07-13 11:01:41
    Temat: ZUS udziałowca Sp. z o.o.
    Od: "prodrive" <c...@p...fm>

    Witam

    Czy jedyny udziałowiec Sp. z o.o. traktowany jest jako osoba prowadząca
    działalnośc i czy musi płacić pełny ZUS?

    Z gory dzieki
    Leszek

  • 2. Data: 2004-07-13 11:06:00
    Temat: Re: ZUS udzia?owca Sp. z o.o.
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 7/13/2004 1:01 PM, prodrive wrote:

    > Witam
    >
    > Czy jedyny udziałowiec Sp. z o.o. traktowany jest jako osoba prowadząca
    > działalnośc i czy musi płacić pełny ZUS?

    Niestety.

    Pzdr: Catbert

  • 3. Data: 2004-07-18 13:31:42
    Temat: Re: ZUS udziałowca Sp. z o.o.
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 13 Jul 2004 13:01:41 +0200, "prodrive" <c...@p...fm>
    wrote:

    >Czy jedyny udziałowiec Sp. z o.o. traktowany jest jako osoba prowadząca
    >działalnośc i czy musi płacić pełny ZUS?
    Tak.

    Wystarczy sprzedac jeden udzial komukolwiek :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 4. Data: 2004-07-18 16:18:26
    Od: m...@p...fm

    Dolaczam sie do pytania i jeszcze troche sprecyzuje.

    Jesli jedyny udzialowiec jest zatrudniony w innej firmie i jest to rzeczywiscie
    spolka z o.o., czyli tylko udzialy, "obcy" zarzad, czy nalezy placic jakies
    zdrowotne ?

    co jesi nie jest odprowadzane ?

    pozdrawiam
    marcin

  • 5. Data: 2004-07-18 16:56:27
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 18 Jul 2004 18:18:26 +0200, m...@p...fm wrote:

> [...]
    >spolka z o.o., czyli tylko udzialy, "obcy" zarzad, czy nalezy placic jakies

    cos kiepsko z ta precyzja, wyszlo niezrozumiale.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 6. Data: 2004-07-18 17:11:26
    Od: "marcin" <m...@p...fm>

    No to jeszcze raz:

    jedyny udzialowiec ma swoja prace, ale mial pomysl i kapital, wiec zalozyl
    spolke zoo...

    Nie ma natomiast czasu na zajmowanie sie nia, poza udzialami nie ma zadnej roli
    w spolce. Jest wybrany zarzad i on realizuje wszystkie cele.

    Czy zatem od udzialowca nalezy jakies zusy placic ?

    mam nadzieje , ze teraz wyszlo bardziej precyzyjne.

    dziekuje i pozdrawiam

    marcin

  • 7. Data: 2004-07-18 17:34:47
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 18 Jul 2004 19:11:26 +0200, "marcin" <m...@p...fm> wrote:

> [...]
    >w spolce. Jest wybrany zarzad i on realizuje wszystkie cele.
    >
    >Czy zatem od udzialowca nalezy jakies zusy placic ?
    nie mam pewnosci :) jednak sadze ze nalezy go traktowac dokladnie tak
    jak prowadzacego dz. gosp. (i rownoczesnie zatrudnionego 'gdzies
    indziej') a wiec powinien oplacac skladke zdrowotna.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 8. Data: 2004-07-19 07:11:04
    Od: "prodrive" <c...@p...fm>

    Jest dokaldnie jak powiedzial przedmowca

    Uzytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisal w wiadomosci