1. Data: 2004-07-13 11:01:41
Temat:ZUS udziałowca Sp. z o.o.
Od:"prodrive" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy jedyny udziałowiec Sp. z o.o. traktowany jest jako osoba prowadząca
działalnośc i czy musi płacić pełny ZUS?

Z gory dzieki
Leszek

2. Data: 2004-07-13 11:06:00
Temat:Re: ZUS udzia?owca Sp. z o.o.
Od:Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7/13/2004 1:01 PM, prodrive wrote:

> Witam
>
> Czy jedyny udziałowiec Sp. z o.o. traktowany jest jako osoba prowadząca
> działalnośc i czy musi płacić pełny ZUS?

Niestety.

Pzdr: Catbert

3. Data: 2004-07-18 13:31:42
Temat:Re: ZUS udziałowca Sp. z o.o.
Od:WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 Jul 2004 13:01:41 +0200, "prodrive" <c...@p...fm>
wrote:

>Czy jedyny udziałowiec Sp. z o.o. traktowany jest jako osoba prowadząca
>działalnośc i czy musi płacić pełny ZUS?
Tak.

Wystarczy sprzedac jeden udzial komukolwiek :)

WAM
--
nad morze? www.nadmorze.pl

4. Data: 2004-07-18 16:18:26
Od:m...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

Dolaczam sie do pytania i jeszcze troche sprecyzuje.

Jesli jedyny udzialowiec jest zatrudniony w innej firmie i jest to rzeczywiscie
spolka z o.o., czyli tylko udzialy, "obcy" zarzad, czy nalezy placic jakies
zdrowotne ?

co jesi nie jest odprowadzane ?

pozdrawiam
marcin

5. Data: 2004-07-18 16:56:27
Od:WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Jul 2004 18:18:26 +0200, m...@p...fm wrote:

> [...]
>spolka z o.o., czyli tylko udzialy, "obcy" zarzad, czy nalezy placic jakies

cos kiepsko z ta precyzja, wyszlo niezrozumiale.

WAM
--
nad morze? www.nadmorze.pl

6. Data: 2004-07-18 17:11:26
Od:"marcin" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

No to jeszcze raz:

jedyny udzialowiec ma swoja prace, ale mial pomysl i kapital, wiec zalozyl
spolke zoo...

Nie ma natomiast czasu na zajmowanie sie nia, poza udzialami nie ma zadnej roli
w spolce. Jest wybrany zarzad i on realizuje wszystkie cele.

Czy zatem od udzialowca nalezy jakies zusy placic ?

mam nadzieje , ze teraz wyszlo bardziej precyzyjne.

dziekuje i pozdrawiam

marcin

7. Data: 2004-07-18 17:34:47
Od:WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Jul 2004 19:11:26 +0200, "marcin" <m...@p...fm> wrote:

> [...]
>w spolce. Jest wybrany zarzad i on realizuje wszystkie cele.
>
>Czy zatem od udzialowca nalezy jakies zusy placic ?
nie mam pewnosci :) jednak sadze ze nalezy go traktowac dokladnie tak
jak prowadzacego dz. gosp. (i rownoczesnie zatrudnionego 'gdzies
indziej') a wiec powinien oplacac skladke zdrowotna.

WAM
--
nad morze? www.nadmorze.pl

8. Data: 2004-07-19 07:11:04
Od:"prodrive" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jest dokaldnie jak powiedzial przedmowca

Uzytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisal w wiadomosci