  • 1. Data: 2004-07-13 10:25:26
    Temat: rozwód a dziecko
    Od: "Anka" <a...@w...pl>

    mam pewnien problem może mi kotoś tutaj pomoże. co zrobić w przypadku, kiedy
    rodzice są po rozwodzie i chcą w tym samym czasie zabrać dziecko na wakacje.

  • 2. Data: 2004-07-13 11:04:40
    Temat: Re: rozwód a dziecko
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    Użytkownik "Anka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > mam pewnien problem może mi kotoś tutaj pomoże. co zrobić w przypadku,
    kiedy
    > rodzice są po rozwodzie i chcą w tym samym czasie zabrać dziecko na
    wakacje.

    Muszą jechać razem :)

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-07-13 11:24:57
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Anka wyskrobał(a):
    > mam pewnien problem może mi kotoś tutaj pomoże. co zrobić w przypadku,
    > kiedy rodzice są po rozwodzie i chcą w tym samym czasie zabrać dziecko na
    > wakacje.

    Mogą albo się dogadać między sobą albo prosić o rozstrzygnięcie sąd.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 4. Data: 2004-07-13 11:33:29
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    A sad rozpatrzy sprawe jak wroci z wakacji

    Leszek :)

  • 5. Data: 2004-07-13 12:05:31
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Anka pisze:

    > mam pewnien problem może mi kotoś tutaj pomoże. co zrobić w przypadku,
    > kiedy rodzice są po rozwodzie i chcą w tym samym czasie zabrać dziecko na
    > wakacje.

    Albo sie dogadaja, albo

    {
    pojda do sadu, albo jedno "postawi na swoim"
    i ewtedy to drugie znow - albo sie z tym pogodzi,
    albo wytarguje w drodze
    ugody jakas "rekompensate", albo pojdzie do sadu.....

    A gdy dziecko dorosnie, to ich z tego elegancko ROZLICZY,
    ze zamiast myslec o jego dobru, dokuczali sobie nawzajem.
    }

    Pozdrowienia

    Boguslaw

  • 6. Data: 2004-07-13 12:41:04
    Temat: Odp: rozwód a dziecko
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    Proponuję przetarg:

    kto zafunduje dziecku lepsze wakacje, ten z nim jedzie :)

    brett

  • 7. Data: 2004-07-13 13:08:18
    Od: "adam" <a...@t...onet.pl>

    >co zrobić w przypadku,