  • 1. Data: 2012-08-06 13:16:17
    Temat: ZNIESŁAWIENIE i ZADOŚĆUCZYNIENIE - prosze o pomoc w napisaniu pisma
    Od: NEURON <2...@g...pl>

    Czy jest ktos w stanie pomoc mi w napisaniu pisma w sprawie
    zadośćuczynienia za zniesławienie? Ewentualnie o podesłanie jakiegoś
    wzoru który będę mógł przerobić na swoje potrzeby
    Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie
    NEURON

  • 2. Data: 2012-08-06 15:43:04
    Od: "SJ" <S...@o...pl>

    >Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie

    Jestem MECENASEM. Kogo zniesławiłaś?

  • 3. Data: 2012-08-06 17:18:59
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-08-06 13:16, NEURON pisze:
> [...]
    > zadośćuczynienia za zniesławienie? Ewentualnie o podesłanie jakiegoś
    > wzoru który będę mógł przerobić na swoje potrzeby

    Ktoś nazwał Cię chujem?
    Rozważ, bo może jednak miał rację?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 4. Data: 2012-08-06 18:00:07
    Od: NEURON <2...@g...pl>

    W dniu 06-08-2012 17:18, SQLwiel pisze:

    > Ktoś nazwał Cię chujem?
    > Rozważ, bo może jednak miał rację?

    nie masz nic do powiedzienia to zamilcz

  • 5. Data: 2012-08-06 18:02:26
    Od: NEURON <2...@g...pl>

    W dniu 06-08-2012 15:43, SJ pisze:

    > Jestem MECENASEM. Kogo zniesławiłaś?

    nie ja, tylko mnie... i to dosc powazna sprawa, powazne zarzuty.
    Jezeli jestes w stanie mi pomoc to prosze o maila, opisze wszystko na PRIV
    pozdrawiam
    NEURON

  • 6. Data: 2012-08-06 20:36:26
    Od: "SJ" <S...@o...pl>

    >nie masz nic do powiedzienia to zamilcz

    nie odpowiadaj trollom

    Mecenas

  • 7. Data: 2012-08-07 10:56:09
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-08-06 13:16:17 +0200, NEURON <2...@g...pl> said:

    > Czy jest ktos w stanie pomoc mi w napisaniu pisma w sprawie
    > zadośćuczynienia za zniesławienie?

    Wszystko znajdziesz w góglach, po wpisaniu w pole SZUKAJ tego, co
    wywaliłeś majuskułą - dopisać musisz tylko PISMO.
    Łącznie z informacją, że najtaniej wychodzi najęcie prawnika do takiej sprawy.

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2012-08-08 07:48:12
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Mon, 06 Aug 2012 13:16:17 +0200, NEURON napisał(a):

> [...]
    > zadośćuczynienia za zniesławienie? Ewentualnie o podesłanie jakiegoś
    > wzoru który będę mógł przerobić na swoje potrzeby

    chętnie przeczytam całą tę historię jak gdzie kiedy ktoś Ciebie zniesławił,
    chodzi mi o suche fakty, bo sądzić sie o wypowiedziane słowa oczywiście
    można, zawsze masz takie prawo, ale czy warto ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/Modlin/