  • 1. Data: 2005-04-23 08:46:16
    Temat: ZK dla kobiet- szukam info
    Od: "Romek K" <y...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Gdzie moge cos znalezc na temat odbywania wyroku w ZK dla kobiet. Interesuja
    mnie warunki, sprawy regulaminowe, przepustki itp.
    Jakas strona lub link?

  • 2. Data: 2005-04-23 10:38:39
    Temat: Re: ZK dla kobiet- szukam info
    Od: Green <z...@u...gazeta.pl>

    W artykule <d4d20o$7ks$1@inews.gazeta.pl> Romek K napisal(a):

    > Gdzie moge cos znalezc na temat odbywania wyroku w ZK dla kobiet. Interesuja
    > mnie warunki, sprawy regulaminowe, przepustki itp.
    > Jakas strona lub link?

    Ministerstwo Sprawiedliwości, www.ms.gov.pl
    i regulaminy konkretnych ZK (?)
    W Polsce jest ich pewnie ze dwa-trzy.
    Więc da się chyba je wyszukać.

    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga
    Linux Reg.User #166848 , gg1100100111000000111010

  • 3. Data: 2005-04-23 11:06:05
    Od: "Ritter Otto von Falkenstein - Weissrose" <otto.falkenstein@[ciach]gazeta.pl>

    Green <z...@u...gazeta.pl> umiejetnie
    przycisniety w sledztwie zalamal sie i zeznal:

    > Ministerstwo Sprawiedliwości, www.ms.gov.pl
    > i regulaminy konkretnych ZK (?)
    > W Polsce jest ich pewnie ze dwa-trzy.
    > Wiec da sie chyba je wyszukac.

    Jest kodeks karny wykonawczy oraz rozporz?dzenia wykonawcze do nich. Nie
    chce mi sie teraz szukac, ale pamietam, ?e kobiety maja prawo do
    wiekszej celi i cz?stszych k?pieli.

    --
    Falkenstein
    Ordo Lumine

  • 4. Data: 2005-04-23 20:38:43
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jest kodeks karny wykonawczy oraz rozporz?dzenia wykonawcze do nich. Nie
    > chce mi sie teraz szukac, ale pamietam, ?e kobiety maja prawo do
    > wiekszej celi i cz?stszych k?pieli.

    a skad te przywileje? ponoc chca rownouprawnienia ..

  • 5. Data: 2005-04-24 07:36:31
    Od: "Otto von Falkenstein" <o...@g...pl>

    Przemek R... najpierw twierdził, że jest niewinny, ale jak go dobrze
    przesłuchano, zeznał:

    > a skad te przywileje? ponoc chca rownouprawnienia ..

    Sapkowski w któryms z tomów sagi o Wiedźminie napisał, że jak cesarz
    wprowadzał równouprawnienie płci w armii to stwierdził ze
    równouprawnienie ma dotyczyc takze więzień wojskowych. I zlikwidował
    oddzielne cele dla kobiet.

    --
    Falkenstein

  • 6. Data: 2005-04-24 09:33:43
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Otto von Falkenstein" <o...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:xn0e1dmkc2w2lpw000@news.gazeta.pl...
> [...]
    > wprowadzał równouprawnienie płci w armii to stwierdził ze
    > równouprawnienie ma dotyczyc takze więzień wojskowych. I zlikwidował

    i slusznie.

    P.