  • 11. Data: 2020-08-27 11:46:34
    Temat: Re: Z Allegro grzecznie, bo Cie zbanuja
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jeżeli ktoś przysyła karty pamięci mające 32 GB, (właśnie mi tyle wyskoczyło z
    H2testW), a sprzedaje je jako mające 128 GB to wg
    Ciebie nie jest oszustwo?

    -----
    > Podpowiedź: jesteś w stanie udowodnić zamiar?
    ? Sama niezgodność w parametrach niczego takiego nie udowadnia.

  • 12. Data: 2020-08-27 12:19:16
    Od: Master <M...@...pl>

    Że co?
    Boisz się nazwać ZŁODZIEJA ZŁODZIEJEM
    a OSZUSTA OSZUSTEM?

    Gdzie Twoje jaja? ;-)

  • 13. Data: 2020-08-27 12:30:04
    Od: Master <M...@...pl>

    Dlaczego bronisz OSZUSTA? Masz promil szans że "sprzedawca" się pomylił.
    Warto ośmieszać się publicznie?
    A może robisz to celowo? Kto Ci płaci?
    Pytania się mnożą?

  • 14. Data: 2020-08-27 13:05:32
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-08-27, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
> [...]
    > Ciebie nie jest oszustwo?
    >

    > -----
    > ? Sama niezgodność w parametrach niczego takiego nie udowadnia.

    Zrozum, to nie o to chodzi co ja sądzę (jest to oczywiste, że to samo),
    a co Ty twierdzisz publicznie bez dowodów. W skrajnym przypadku facet
    pozywa Cię i mówi, że się pomylił, albo nie wiedział (takie sam kupił) a
    działał w dobrej wierze, po czym zwraca Ci kasę i pozywa Cię o
    odszkodowanie bo Twoja opinia naraziła jego biznes na straty.

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2020-08-27 13:15:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-08-27, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
    > Dałem negatywa i opisałem, że podróba (szczegółowo).
    > Właśnie dostałem::
    >
    > 'Cześć ..........,
    > masz nową wiadomość w dyskusji.
    > Wiadomość od sprzedającego
    > ,,Witam, to jest nasz problem. Wysłałem Ci prośbę o usunięcie recenzji. Jeśli
    usuniesz recenzję, zwrócę Ci pieniądze. Dziękuję"
    > Przejdź do dyskusji
    > Pozdrawiamy
    > Allegro'
    >
    > Jaki ruch proponujecie?

    A co gwarantuje Allego w takich sytuacjach? Jest jakas możliwość
    odzyskania kasy przy złej woli sprzedawcy?

    > To karta pamięci, zapytałem producenta (formularz RMA) czy towar jak
    > na załączonych zdjęciach to oryginał czy podróbka (jeszcze nie ma
    > odpowiedzi)

    Miałem taki przypadek z karta ADATA na lokalnym Ebayu, tyle, że nie
    wystawiłem opini, a napisałem sprzedawcy, że daje mu 24h na zwrot kasy.

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2020-08-27 13:29:20
    Od: Master <M...@...pl>

    A nie znajdzie się prawnik co udowodni że jeśli ktoś publicznie
    sprzedaje coś innego niż obiecuje to może się spodziewać krytyki i
    nazwania OSZUSTEM mimo że nie zrobił tego specjalnie. Że powinien liczyć
    się z konsekwencjami wprowadzenia do obrotu czegoś co komuś spowoduje
    szkody choćby moralne?

    Taki "sprzedawca" MA KRYTĄ DUPĘ" i może wszystko?

  • 17. Data: 2020-08-27 13:31:01
    Od: Master <M...@...pl>

    > Miałem taki przypadek z karta ADATA na lokalnym Ebayu, tyle, że nie
    > wystawiłem opini, a napisałem sprzedawcy, że daje mu 24h na zwrot kasy.

    Dlaczego nie ostrzegłeś innych potencjalnych kupujących?

    Nie rób bliźniemu tego co Tobie nie miłe ;-)

  • 18. Data: 2020-08-27 13:51:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-08-27, Master <M...@...pl> wrote:
> [...]
    > szkody choćby moralne?
    >
    > Taki "sprzedawca" MA KRYTĄ DUPĘ" i może wszystko?

    Zależy. Jeśli poszkodowanych jest więcej i schemat działania podobny, to
    można tego oszusta MZ zaryzykować. Ale tego ąęcki chyba nie wie, bo
    jakby wiedział to by nie kupił. Natomiast, jesli to jedno-kilku razowy
    wybryk (nie wiedział biedaczysko, bo taka partia mu się rafiła a na pniu
    sprzedał) to już gorzej.

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2020-08-27 13:56:23
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-08-27, Master <M...@...pl> wrote:

    > Dlaczego nie ostrzegłeś innych potencjalnych kupujących?
    >
    > Nie rób bliźniemu tego co Tobie nie miłe ;-)

    Tyle powiem, że jestem pewien, że już więcej tego nie zrobi. To był
    jakiś młody gówniarz, który albo nie wiedział faktycznie co sprzedaje
    (kupił np. z Ali i próbował sprzedać drożej lokalnie) albo liczył, że
    się ludzie nie połapią (tak, możliwe). Poprosiłem go grzecznie aby tego
    więcej nie robił i co może mu grozić jeśli spróbuje. Sądząc po
    reakcjach, dotarło.

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2020-08-27 14:23:18
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-27 o 12:30, Master pisze:

    > Dlaczego bronisz OSZUSTA? Masz promil szans że "sprzedawca" się pomylił.
    > Warto ośmieszać się publicznie?
    > A może robisz to celowo? Kto Ci płaci?
    > Pytania się mnożą?

    Chłopina sprzedaje "powiększone" karty i peny na allegro więc musi
    nas przekonać że jest bezkarny i nie możemy go nawet nazwać oszustem
    bo nas pozwie. :-)