  • 111. Data: 2020-09-12 01:55:29
    Temat: Re: Z Allegro grzecznie, bo Cie zbanuja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-09-11, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
    > Co tam jakieś aledrogo.
    > Amazon Basic to dopiero się pali.
    > "Dozens of Amazon's own products have been reported as dangerous":
    > https://edition.cnn.com/2020/09/10/business/amazonba
    sics-electronics-fire-safety-invs/index.html

    > Do tego podróbki.
    > "Fake and dangerous kids products are turning up for sale on Amazon":
    > https://edition.cnn.com/2019/12/20/tech/amazon-fake-
    kids-products/index.html

    Amazon jest o tyle ok, że przy ich przerobie nie zawracają sobie praktycznie
    głowy pierdami. Jest pod tym względem bardziej przyjazny niż Ebay z PayPalem.
    Dlatego z Amazona zdarza mi się kupować rzeczy, których normalnie bym nie kupił
    bo śmierdzi na odległość. Np. w czerwcu jakiś świeżak sprzedawał tam WD NVMe
    Black, 500Gb za ca 160zł. W grę wchodziły albo podrobione moduły, albo brak
    dostawy. Odczekałem aż upłynie termin + jakiś tydzien, popatrzyłem na walące się
    opinie sprzedawcy, i napisałem do Amzona. W ciagu godziny miałem decyzje o
    zwrocie pieniędzy.

    --
    Marcin

  • 112. Data: 2020-09-12 02:09:22
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-09-11, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    6684937v1tv3/D98493.jpg

    > Jak chcesz jechac najszybciej, to potrzebujesz duzej mocy, i rolą
    > konstruktora jest tak dobrac przelozenia, zeby ta maksymalna moc
    > silnika trafiala w najwieksza predkosc na drodze.

    Ale oni nie jechali 100% czasu z maks. prędkością, więc znalexli się na stromym
    zboczu wspomnianej krzywej i twierdzenie, że te samochody potrafią tak (z maks
    mocą, ciągle) jest bezpodstawne. A producent twierdzi, że ich moc to XYZ koni, a
    w prostowniku że XY A, ergo, masz twierdzenie o mocy, gdzie nie należy oczekiwac,
    że da się coś używać z mocą maksymalną w sposób ciągły, a raczej nalezy rozumieć,
    że to moc maksymalna bez źdźbła informacji jak długo się da z niej korzystać.

    --
    Marcin