  • 1. Data: 2020-08-26 15:47:58
    Temat: Z Allegro grzecznie, bo Cie zbanuja
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Właśnie zostałem oszukany przez sprzedawcę (niestety Chinola, adres wyskoczył dopiero
    po opłaceniu).
    Piszę komentarz do transakcji.
    Nie da się.
    Wiadomość od Allegro:
    "Nie możemy zapisać komentarza o takiej treści. Prosimy o nieużywanie słów
    zabronionych: oszus, oszus, oszustwo, oszust"
    ChwDA.

  • 2. Data: 2020-08-26 18:20:34
    Temat: Re: Z Allegro grzecznie, bo Cie zbanuja
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 26.08.2020 o 15:47, ąćęłńóśźż pisze:
    > Właśnie zostałem oszukany przez sprzedawcę (niestety Chinola, adres
    > wyskoczył dopiero po opłaceniu).

    Każdy towar na aledrogo ma w opisie warunków dostawy podane "wysyłka z ...".

    A w ogóle, nie kupuje się rzeczy z oferowanym terminem dostawy dłuższym
    niż 3 dni.

    MJ

  • 3. Data: 2020-08-27 01:04:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.08.2020 o 18:20, Michal Jankowski pisze:
    > Każdy towar na aledrogo ma w opisie warunków dostawy podane "wysyłka z
    > ...".
    > A w ogóle, nie kupuje się rzeczy z oferowanym terminem dostawy dłuższym
    > niż 3 dni.

    A wszyscy powinni być szczęśliwi, bogaci i zdrowi - a nawet żyć
    wiecznie. Amen! Tylko co to ma do rzeczy?

    Facet sygnalizuje, że system oceny ALLEGRO przestał być wiarygodny,
    bowiem nie da się o oszuście napisać, że jest oszustem. Oczywiście można
    to próbować obchodzić i pisać że jest "uczciwy inaczej", ale to trochę
    bez sensu.

    --
    Robert Tomasik

  • 4. Data: 2020-08-27 01:58:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-08-26, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
> [...]
    > "Nie możemy zapisać komentarza o takiej treści. Prosimy o nieużywanie słów
    zabronionych: oszus, oszus, oszustwo, oszust"

    Zapewne nie jesteś w stanie udowodnic, że to oszust, więc Allegro chroni
    Twoją i swoją dupę.

    Poza tym, takie słowa w komentarzach nic nie wnoszą poza informacją, że
    masz problemy z ogarnięciem się emocjonalnie, a skoro masz takie
    problemy to może źle go oceniasz?. Zawsze lepiej napisać co konkretnie
    zaszło i pozwolić czytelnikowi wysunąć wnioski. Tak się czyni prawdziwą
    szkodę :)

    I co Ci właściwie ten biedny Chińczyk zrobił? :) A ile ma % pozytywów?

    Swoją drogą, mam właśnie ciekawą konwersację na Aliexpress z
    Chińczykiem, który twierdzi, że pamięci z radiatorem muszą (w stosunku
    do bez) być TAŃSZE bo mają dodatkową część. A Ty ich nazywasz oszustami.
    Nie ładnie.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2020-08-27 02:12:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-08-26, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > A wszyscy powinni być szczęśliwi, bogaci i zdrowi - a nawet żyć
    > wiecznie. Amen! Tylko co to ma do rzeczy?

    Wydaje się. że zasadniczo lepiej unikać wdepnięcia w gówno zamiast miec
    pretensje do policjanta za ukaranie madatem, gdy wykszykiwało się
    publicznie coś o p. gównie.

> [...]
    > bowiem nie da się o oszuście napisać, że jest oszustem. Oczywiście można
    > to próbować obchodzić i pisać że jest "uczciwy inaczej", ale to trochę

    W dzisiejszych czasach rozmaici krętacze robią się tak bezczelni, że
    prawdę mówiąc, nie ryzykowałbym takich stwierdzeń publicznie nie mając
    dowodów.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2020-08-27 09:40:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dowód mam w ręku: element o parametrach wielokrotnie gorszych, niż obiecane.

    -----

  • 7. Data: 2020-08-27 09:47:32
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-08-27, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
    > Dowód mam w ręku: element o parametrach wielokrotnie gorszych, niż obiecane.
    >

    > -----

    Podpowiedź: jesteś w stanie udowodnić zamiar? Sama niezgodność w
    parametrach niczego takiego nie udowadnia.

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2020-08-27 09:49:51
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dałem negatywa i opisałem, że podróba (szczegółowo).
    Właśnie dostałem::

    'Cześć ..........,
    masz nową wiadomość w dyskusji.
    Wiadomość od sprzedającego
    ,,Witam, to jest nasz problem. Wysłałem Ci prośbę o usunięcie recenzji. Jeśli
    usuniesz recenzję, zwrócę Ci pieniądze. Dziękuję"
    Przejdź do dyskusji
    Pozdrawiamy
    Allegro'

    Jaki ruch proponujecie?

    To karta pamięci, zapytałem producenta (formularz RMA) czy towar jak na załączonych
    zdjęciach to oryginał czy podróbka (jeszcze nie
    ma odpowiedzi)

    -----

  • 9. Data: 2020-08-27 09:58:42
    Temat: Re: Z Allegro grzecznie, bo Cie zbanuja [na Alegro *nie ma oszustów* (według cenzury Alegro)?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

> [...]
    > bowiem nie da się o oszuście napisać, że jest oszustem. Oczywiście można
    > to próbować obchodzić i pisać że jest "uczciwy inaczej", ale to trochę

    Na Alegro *nie ma oszustów* (według cenzury Alegro)? :-)

    --
    A. Filip

  • 10. Data: 2020-08-27 09:59:49
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > bowiem nie da się o oszuście napisać, że jest oszustem. Oczywiście można
    > to próbować obchodzić i pisać że jest "uczciwy inaczej", ale to trochę

    Dla mnie system przestał być wiarygodny, jak zlikwidowali całą historię
    komentarzy kilka lat temu. Wtedy przestałem korzystać, bo nie widzę
    sensu, skoro nie mogę sprawdzić z kim mam do czynienia.

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl